Gå til innhold

Dere med flaskebarn... Please se her..:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de slutter å drikke så masse melk, hvordan får dere i dem nok drikke?

 

Mi jente er 10 mnd og drikker maks 460ml mme hver dag. Som oftest bare 230(kveldsflaska). Hun får selvsagt vann til alle måltider. Men det er jo ikke SÅ masse vann som går ut av tutekoppen...? Leste at barn under 1år helst skal ha ca 1liter vann i døgnet... Er ikke det veldig masse?

 

Matprogrammet hennes ser slik ut:

 

(Om hun våkner i 5 halv 6 tida: en flaske på 230 ml)

ca kl 8: Grøt + vann

ca kl 1230: skive + vann+ fruktbeger

ca kl 1530: middag + vann

ca kl 1730-18: grøt+ vann

- sengetid ca 18-1830 - flaskemed 230ml (drikker opp nesten hele flaska...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal ikke ha mer enn en halv liter melk når de er så gamle, så det er ok.

Skrevet

Slapp helt av :-)

Vesla di får i seg mer enn meg som er voksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...