Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Bestilt en body til lillingen som kommer om et par uker hvor det står: "snu meg" på framsida, og "vil du gifte deg med mamman min?" på baksida. Hadde lyst å finne på noe morsomt og orginalt. Har alltid sagt at jeg ikke vil gifte meg, så han kommer ikke til å fri, men nå har jeg ombestemt meg så da må jeg gjøre det:) Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Det synes jeg var en helt nydelig idé!! Go for it!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Kjempeidè. Du bare må legge ut responsen hans når du gjør dette. Gleder meg allerede til å lese.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Så gøy at flere likte ideen min:) Planen er å fri på julaften, gleder meg sinnsykt mye:) Tror han blir veldig overraska og er 99 % sikker på at han sier JA! Ellers hadde jeg ikke turt..;P HI
Tweak Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Gjør det! :-) Det hørtes helt herlig ut! Og vi vil gjerne vite hvordan det gikk! Skal du fri når det er kun dere og "lillingen" eller blir det foran familie og sånn? Hva tror du din forlovede-to-be ville like best? Kanskje morgenen på julaften ville passe bedre enn kvelden hvis dere har selskap sammen med masse familie? (og kanskje "lillingen" kan ha en body der det står "mamma og pappa skal gifte seg" på når familien er der?) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Tenkte å gjøre det på morningen, har ikke lyst å gjøre det foran "alle". Tror ikke han ville ha syntes det hadde vært no kult, ikke jeg heller. God ide med body nr 2, svigermor kommer til å bli henrykt:) Hun har såå lyst til at vi skal gifte oss:) Skal dele med dere hvordan det gikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå