UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Hvis jeg handler lego for 2000,- fra USA...hva må jeg betale i toll og tull da? *smile pent* =D
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2009 Bestilte uansett jeg =P Får ikke tak i disse byggesettene i Norge likevel, så får tåle å betale litt ekstra....eeeelsker lego! Veit ikke helt om jeg skal skrive til mamma eller til barna på pakkelappen, hehe!
Gjest Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Jeg betalte 260,- n.kr for 110 dollar nå. Det var sko til meg selv.
Gjest mphs Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Tror du må betale ca. 400 kr i moms og "toll"(dette gebyret er vel egentlig til posten)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2009 Takker for svar! Fant ut at leker er det ikke toll på, men man må betale moms av verdien for varen og frakta(såvidt jeg skjønte i alle fall!) http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=NO Handla på lego.com. Var vel ikke spesielt billig der, men de hadde andre ting enn jeg finner i butikkene her. Kunne også velge biter enkeltvis, og der fant jeg også endel jeg ikke har sett før =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå