Gå til innhold

Dere som har vært gravid for andre gang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vilken uke begynte man å se på magen deres at det var baby på gang??

Det er jo sikkert veeelidig ulike fra person til person....men lurer allikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vises ikke så alt for tidlig hos meg, og bare fra siden.

Tror det var da jeg var i 5/6 mnd, om jeg ikke tar helt feil.

Nå er jeg snart halveis å det vises godt på kvelden, men hvis ikke folk hadde kjent meg ville de ikke ha sett det.

Skrevet

Drittidlig. Fikk ikke knappa buksa i uke ti.

Skrevet

Veldig tidlig. Etter 8. uke syntes jeg den stod veldig ut, men da var den vel oppblåst pluss at den ikke hadde gått skikkelig inn igjen etter forrige graviditet. Når jeg lå på ryggen, kjente jeg klumpen på magen etter 12. uke ca.

Skrevet

hehe.. magen var det første jeg så, og som egentlig gjorde at jeg fikk mistanke. Og puppene - rett til Dolly Parton med en eneste gang. Tok testen på det som skulle vært 1. mensdag. Positiv uten tvil.

Fikk til og med spørsmål fra andre 1-2 måned på vei.....

Den bare poppet ut, og gikk ikke noe tilbake(bare vokste) før ungen var ute......

Men jeg la like mye på meg i begge svangerskap. Det kom bare litt mer litt tidlig med nr 2.

Med nr 1 så jeg magen selv først nesten 5 måneder på vei. Og det er mange år mellom mine barn.

Skrevet

Tidlig. I uke 10 ble jeg gratulert av en bekjent på butikken. :)

Hun bare lo da jeg hysjet på henne, for hun mente at alle så det jo. :)

Skrevet

I uke 9 fortalte jeg det til de på jobben, bhg, fordi jeg ville de skulle forstå hvorfor jeg var litt slapp og hvorfor jeg plutselig forsvant innimellom. Jeg kastet opp en del og var utrolig kvalm...

Da var det mange som ikke ble overrasket...

Skrevet

Nr to vistes ikke før halvveis uti svangerskapet. Nr 1 poppet magen ut etter 6 uker. :s

Skrevet

Første gravidtet avslørte magen meg etter 10 uker..2.gang kunne jeg lett ha skjult det til uke 20 eller 22..Var da jegkom på jobb i nye klær og fikk høre at jeg så ikke gravid ut i det hele tatt..Noen som kom innom på jobb som VISSTE jeg var gravid, men ikke hadde sett meg siden FØR jeg ble det...Husker ikke helt... Men hadde MELLOM gravidtetene begynt å trene regelmessig og spise sunnere da..Noe jeg fortstte med under graviditet......

SÅ tidlig/sent mage KAN skyldes livsstil og ikke bare gener:o) Og flergangsgravid eller førstegangs har heller ikke nye og si...

Skrevet

Ser det selv etter 10-11 uker, men andre har ikke sett det før 16-17 uker. Første gang var jeg over halvveis før det var tydelig:)

Skrevet

Er 10 uker på vei og har ikke kunnet gå med buksene mine på minst to uker. Magen er synlig (men liten) og jeg må kamuflere for at det ikke skal vises. hadde jeg vært på jobb ville jeg blitt avslørt, jeg går normalt med ganske trange klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...