mirremamma Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 er i uke 39+... har i dag vært konstant fuktig i trusa (høres jo helt feil ut =)...) og lurer på om d kan være fostervann....lukter ikke urin og er ikke som utflod,da den bruker å være litt "tykkere".... hadde veldig tykk slimete utflod i går....noen som har lignende opplevelse ? ikke noen andre symptomer her...bare mega lei =)
Januar Baby <3<3 Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 heysann .. vet at dette blir ett kjedelig svar, men Ja det KAN være fostervann ... Men seffers ikke nødvendigvis det .. Kan jo å være at utfloden din forandrer seg no når du er så nærme termin ... Men om du er i tvil,eller lurer veldig , ville eg ringt føden . Og det sier litt.siden det kommer fra en som aldri vil ringe føden Men uansett , masse lykke til Og gi en lyd på kordan det går då
enda1luring10l Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Jepp, kan lekke ja. Jeg gjorde det den siste dagen før forrige fødsel. Prøvde å si dette til jordmor da jeg kom på føden, men det trodde hun ikke sa hun... Men da gutten endelig kom ut ble det litt spørsmål rundt: men når gikk vannet da? Så jo, det hadde lekket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå