Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Skrives gjerning sånn? Samma Hadde elevsamtaler her om dagen og fikk attesten; kongelærer. Men jeg er da dame? Hva må til? Hæler? Skjørt? Eller skal jeg bare akseptere at kongelærer er greit? Bør jeg evt ta det med norsklæreren? (egt var dette bare skryt av meg selv)
Patetica fåkksi Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Vi skjønte at dette var skryt. Kongelærer er ganske kult og bør ikke byttes ut med høye hæler. Jeg sitter med en følelse at jeg ikke kommer til å få attesten; kongesjef innen lørdag neste uke. Hvor gamle er elevene dine? Min er 35.
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Skryt er kult. Og sannsynligvis mer fortjent enn den som sa det vet.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2009 de er i alderen 17 til 19. Hender jeg har en og annen som er enda litt eldre. Og i år er de så søte! De skal få kake til jul! Det fikk ikke den gjengen jeg hadde sist år. De gadd ikke komme siste dag før jul heller, generelt gadd de ikke gå så mye på skolen. Derfor er årets kull en herlig kontrast.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2009 Tusen takk.
Dronningen! Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Hvem andre skal skryte av deg om ikke du gjør det selv? Klapp på skulderen Doppler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå