las chicas Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 når jeg legger jenta mi på 2mnd på kvelden så våkner hun etter alt fra 10 - 30 min å gråter. jeg vet hun er trøtt for hun sovner etter ca 15 min igjen. så går det 10-30 min så er hun våken igjen. slik går kvelden. hun sovner ikke skikkelig før i 12-1 tida. trur ikke hun har ondt i magen. andre forlsag? og forslag til hvordan jeg ska få henne til å sove lenger?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Vondt i magen Sulten Mett Kosesyk Kjeder seg Hva som helst egt. Hun er bare 2 mnd. Du kan ikke forvente særlig av henne i forhold til nattesøvn enda.
las chicas Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 natta og dagen er ikke noe problem, da sover hun 4-5 timer. er kun nå på kvelden hun ikke vil sove lenger...
MintCondition Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Ingen av mine barn har lagt seg før de la seg sammen med oss rundt midnatt, i den alderen. De er små og trenger nærhet, ikke å legge seg tidlig..
las chicas Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 hadde hun oppe sammen med meg helt til nå for en uke siden. hun bare gråter og sutrer når hun er oppe så sent. har tenkt at det kanskje da var best å legge henne. men kanskje det ikke er det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå