Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Har ei jente på 2 år og 3 mnd som viser veldig stor interesse for potten, så vi har begynt å sitte henne der litt hver dag. Hun tisser egentlig hver gang hun er på potten, og kommer veldig stolt og sier at nå er det tiss i potten (og som regel utover halve golvet også, hehe...) men hun vil ikke bæsje på potten, og etter at vi har spurt om hun vil bæsje der har hun begynt å gå og gjemme seg når hun skal bæsje, og sier så ifra etterpå. Hun sier ikke ifra når hun må tisse heller, men det er vel kanskje tidlig uansett... Har dere opplevd dette også? Gikk det over? Vi stresser ikke altså, men tenkte kanskje noen hadde noen gode ideer på lur :-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Premie for bæsj i potta. Her fungerte mamba-karameller. En karamell for en bæsj. Og vips, bæsing var gromt.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Lurt! Is da kanskje, sånn frysegreier i plastikk som smager gugg...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Ja, men ikke så mye. Bare en liten sak. Unger trenger ikke så mye. Lettlurte.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Hva med å bæsje i do? Har ingen supererfaring, men hun her gikk rett fra bleier, til nudistlivet, for så å gjøre det på do:) I tillegg var do kult, for da var hun "stor jente".
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Sant det. Får handle inn en pose med forskjellig smågodt så kan hun få velge en ting... (og så får jeg gjemme posen godt så hun ikke finner den og grabber til seg :-P)
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Kan prøves ihvertfall. Har prøvd en gang før men det var katastrofe. Men min mor har en sånn barnering igjen fra min 10 år gamle søster (som aldri ble brukt fordi min søster var livredd den) som blinker og spiller musikk og greier... Kanskje jeg får få den sendt over og kombinere med smågodt, så blir det vel bæsjing...
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Frøkna mi er like gammel som din, og hun bæsjer på do, har en sånn krakk kjøpt på ikea (til badet) og den klaterer hun opp på også støtter hun seg på armene mens hun sitter på vanlig doring. Hun syntes det er fantastisk morsomt og høre det plopper i do og skynder seg for å titte på "vidnderet" nede i vannet. Hender hun fortsatt også går å gjemmer seg for å bæsje, men det blir sjeldnere mellom hver gang. Når hun er ferdig bæsjet på do så vil hun trykke ned og da står vi der begge 2 og vinker hadet til bæsjen som skal ut på sin lange vandring i rørene...høres jo sikkert helt vanvittig dumt ut, men dette gjør til at lille tuppelura syntes det er festlig med dogåing Det er sånn vi gjør det her om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå