Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Vil gjerne starte pga av guttungen min. ER det for tidlig?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 vent iallefall til søndag, da er det 1. søndag i advent, og da kan du begynne litt:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 vi pynter på søndag, første helg i advent er legitim pyntedag syns nå jeg!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Synes ikke det, men det er min mening. Jeg m/flere pynter til advent med nisser og alt. Venter med juletreet til den 23, men ellers er alt med. Vil nyte tia før jul som best jeg kan )
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Nei!! går og gleder meg intenst. Søndag kommer førjulspynten opp, og jeg kommer til å kose meg alvorlig mye. Har voksne barn som ikke bor hos meg, så jeg pynter for meg selv og min elskede. Han synes jeg er søt og snål, og lar meg holde på. Men jeg pynter nøkternt, da. Liker lys og julerøkelse, begrenset med nisser her. Bruker det jeg liker av nedarvede tradisjoner, men fyller på med det jeg liker. Førjulstiden er den beste. Koser oss med venner og med oss selv. Skal ha fem dager i desember med mine store jenter, som bor et annet sted, og da smeller jeg til med svibler og god mat, clementiner, kongerøkelse og etterlengtet samvær. Og komplementerer huset med ting de ennå ikke eier, men har forhold til fra gamle dager. Det er likevel samværet som er viktigst, helt klart, særlig siden vi ikke skal feire selve jula sammen. Stæsjet er for å opp julefølelsen..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Hvis du vil pynte nå så pynt til advent. Julepynt før siste uka før jul ser bare dumt ut. Det er ille nok i butikkene om det ikke dukker opp i private hjem også.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Vi har pyntet med adventsstaker..... og litt lilla på bordet.. klødde sånn i fingrene på både ungene og meg... men resten kommer fint fordelt frem til lille julaften
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Det bestemmer du helt selv! ; ) Jeg gleder meg også. Har tatt fra m eskene, og tenkte jeg skulle finne fram litt adventspynt nå i helga (og kanskje litt julepynt... he he). Fikk et godt tips her på forumet, om å finne en eske og rydde bort litt av tingene som ellers står framma. Så blir det ikke så overflylt når all julepynten skal fram. Bra tisp! Så her er det ganske så minimalistisk om dagen. Venter bare på å fylle på med julestæsj!!! : ) Kos deg med pynting!!
Tweak Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 Det er advent før jul, så du kan fint begynne å dra fram det lilla! Få lysestakene opp i vinduene og kanskje utelys om du vil ha det. Men selve julepynten venter jeg med til 23 desember. Da bytter jeg ut lilla med rødt, får opp juletreet og alt det andre stesjet som hører jula til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå