Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Har tittet litt rundt blant annet på stoff og stil, men finner det ikke noen sted.... Er litt rådløs over hva slags stoff det er best og sy av?!!
BellaSuz Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hvor hva er kjøpt? Skulle du legge til link kanskje?
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 Ikke sant....Kan jeg skylde på ammetåke??? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20013669 Tenkte spesiellt på det blå med flecce? inni og den grå med flecce inni?
BellaSuz Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Jeg vet ikke helt sikkert, men vil tro det funker med vanlig tykt bomullsstoff til utsiden og et tynt fleecepledd til bruk på innsiden? Det var iallefall noe lignende min originale voksi var sydd av. Så kan man sikkert bruke en dundyne og klippe til og sy i voksi-fasong til innmat...oj, nå ble jeg imponert av min fantastiske ide, jeg som knapt syr i knapper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå