lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 nekte lillemor nattbleia. Her en kveld etter hun hadde lagt seg så måtte hun på do og div albert åberg tendenser, har ikke pusset tenner(det hadde vi da), tørst, og atpåtil så hadde hun tisset i bleia. Ble litt irritert da siden hun har vært tørr på dagtid i 1,5 år nå, er jo da unødvendig å tisse i bleia FØR man sovner. Så jeg nektet henne rett og slett bleia, og fortalte henne at hun er stor jente, og får ikke ha den mer, at vi må spare de siste bleiene til vi skal på helgetur(er bedre enn å ha uhell hos andre). Hun har vært helt tørr om natten etter dette. Er jo bare 2 netter da, men jeg har tro på dette. I natt stod hun faktisk opp i 5 tiden, og gikk på do. Måtte vel egentlig gjøre det på denne måten med dagbleia også. Hun tisset når hun hadde den på ,men ikke når hun gikk uten. Vi har prøvd med belønnings systemer nå i lengre tid uten at det har fungert i særlig grad. jeg har sagt til henne at når hun har vært tørr i mange dager, så skal hun få en overraskelse.
yasmina Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Vi gjorde liknende, sa til storebror at det dessverre var tomt for bleier. Gikk kjempe fint. Han er den typen som maa pushes litt har vi etterhvert skjoent. Mellomste derimot er ikke slik og sluttet av seg selv foer storebror
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2009 Eldstemann sluttet også bare av seg selv, da ble bare jeg og han enig om at han hadde sluttet. Etter det har han ikke hatt 1 uhell. Da var han rett over 3 år.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Har hørt om andre også som sier det er tomt for bleier, og da har alt gått bra.. Lykke til videre, håper dere slipper å skifte på senga hver natt..
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Så bra!! =) Krysser fingerene for at det går godt videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå