Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg skal til fotograf om onsdagen. Skal også ha med pappa´n og storesøster! Lurer på om noen har gode tips til antrekk, undertøy og evt andre ting.
ღMaritpusenღ Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Jeg tok for en ukes tid siden, skal hente prøvebildene i morgen - spent! Jeg tok med omtrent hele klesskapet, ante ikke hva jeg skulle ha på meg. Og pappaen hadde vel med 3 ulike skift eller noe han også.. Men fotografen sa at når det gjelder antrekk mente hun det peneste var ensfarvet, gjerne litt tettsittende klær, som en enkel singlett eller en stroppekjole. Klær med mønster på var fy-fy for da ble fokuset på klærne og ikke på magen. Jeg tok med et litt penere undertøyssett, for å ta noen undertøysbilder for å få frem magen litt ekstra. (Jeg har ikke så stor mage, så den forsvinner litt under klærne.) Det var i dette de fleste av mine bilder ble tatt.Det ble litt ekstra sensuelt på et vis. Så ønsket jeg i hovedsak svart-hvite bilder og da ble det pent med mye hud og mørkt undertøy. Fotografen hadde noen flortynne gardiner som hun la rundt meg, og surret meg inn i også. Tror det ble kjempestilig, uten at jeg føler meg for avslørt på et vis. (Liker ikke særlig godt å bli tatt bilde av, og føler meg ikke akkurat på mitt peneste nå med disse ekstra kiloene.) Er absolutt ikke erfaren når det gjelder slike fotoshooter så jeg tok med et rikelig utvalg av klær og lot fotografen få bestemme hva jeg skulle ha på til enhver tid, og hvordan jeg/vi skulle stå. Fotografene kan jo dette, og vet hva som blir seende bra ut. Lykke til! Det er moro når det er overstått!
2tettebabyer Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 ikke ta på spraglete undertøy :-) Det endte med at vi måtte ta av oss klærne ;-) hehe... Jeg kjente fotografen og hun ville prøve ut en spesiell teknikk med helt mørkt rom og lommelykt + lang lukketid. Så det var ikke så skummelt å sitte der i nettoen, men om du ska ta bilder i undertøy så er det visst best med ensfarga...:-)
EleResa Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Da vi tok gravidbilder med førstemann gikk vi netto. Det ble veldig sensuelle bilder, ikke noe ekle nærbilder av "noenting" Svart-hvite bilder, med dunkel lyssetting.
Helene&Lenita Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Jeg tok gravidbilder søndagen som var og har fått bildene i dag. Veldig fornøyd Hvis du går inn på link: www.langleite.no å bildegalleriet ligger det en del forskjellig, jeg brukte også litt ulike rekvisitter på mine bilder, et utvalg finner du på: http://www.langleite.no/2009/11/gravid/helene/ Kan laste opp nnoen bilder inne på siden min her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå