Dronningen! Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Ser det teit ut med kalender uten ting på? Flisa ble veldig glad når hun så den på roterommet mitt men hun lurte på hvor alle pakkene var..... Kan jeg skylde på Id?
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Eh, har du tømt kalenderen til Flisa? Eller ikke fylt den ennå? Det siste er jo legitimt enten det er deg eller nissen som skal gjøre det...
Patetica fåkksi Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jeg har nå hvertfall to tomme pakkekalendere, én som er et reinsdyr med selebukser med 25 (!) lommer, den er min, og en annen som min mor har sydd til frøken Fryd, veldig pen og anstendig og julete kalender. Tomme begge to. Nei dette må vi gjøre noe med!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Du har en.. jeg har tre. Men jeg har fyll da. mangler bare tiltak.
Dronningen! Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 Den er ikke fylt ennå!! Og på lørdag er det besøk av franskmenn, bursdagsmenn og andre hyggelig menn og på søndag er det besøk av lillebrormannen med kone og to nevømenn... satan så mange mannfolk og jeg kan ikke fransk engang!
Dronningen! Skrevet 26. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2009 Doppler Jeg har fyll jeg også men det kan jeg faktisk ikke henge i ringene til datteren min, hun er tross alt kun 5 år:o)
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Du kan alt på fransk unntatt språket, stod det på russekortet ditt, ikke sant? Jeg kjøpte kalendergaver - i alle fall 75 prosent - i januar, for da var det salg på de kule pepperkakeformene på Indiska, kosta ingenting for påfugl og sånt. Det som står igjen kan i nøden fylles med en seigmann pr dag...
Dronningen! Skrevet 26. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2009 Det kunne nok sikkert ha stått der hadde jeg vært russ..... eller like forvirret som en nysluppen fjert i en kurvstol! Neste år skal jeg bli flink som deg, send meg en sms når du kalenderhandler.... En seigmann var litt lite synes jeg.
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 Nå skal jeg ha minifyll, og det er din skyld. Noen som var her på middag drakk ikke nok vin og den skriker så ynkelig på meg i kjøleskapet, gode lille hvitvinen min. Fyll og Mary Shannon.
danieI Skrevet 26. november 2009 #10 Skrevet 26. november 2009 jeg har en ide! når du har fylt opp med pakker så lager du en liste med innhold pr dag og hvor du har kjøpt det. (helt innen mandag morgen) tack!
Dronningen! Skrevet 26. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. november 2009 Skrekkelig god ide Daniel:o) Om du lærer meg fransk så lager jeg liste til deg? Hvordan forklarer jeg en franskmann at vi skal ha pinnekjøtt og livets vann til middag??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. november 2009 #12 Skrevet 26. november 2009 Kos deg. Den er frisk og lett og økologisk. Tror den er fair trade også jeg. Samvitighetsvin faktisk. I morgen skal jeg drikke vin. Men jeg skal ha to timer gym fra starten i morgen og det er ikke forenlig med vin i dag.
Dronningen! Skrevet 26. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. november 2009 Vi er alt for like Luten, jeg hørte ropet på mitt kjøkken også)
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #14 Skrevet 26. november 2009 Nei DEN er død. Og den var dritgod faktisk. Men jeg har en til som var til samme formål. Den har levd lenge nok.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. november 2009 #15 Skrevet 26. november 2009 hmmm. vi burde ha drukket mer vin.
danieI Skrevet 26. november 2009 #16 Skrevet 26. november 2009 jada, bare si "vive la plache" så ordner det seg særr!! alt ordner seg med livets vann
Dronningen! Skrevet 26. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 26. november 2009 Så lenge de ordene kommer fra deg tror jeg ikke at jeg skal våge meg på å si det.... holder det med bienvenue hele kvelden? Eller bør jeg spe på med agneau .....
danieI Skrevet 26. november 2009 #18 Skrevet 26. november 2009 slapp aaaav, det betyr leve stranda :-) nattha
Dronningen! Skrevet 27. november 2009 Forfatter #19 Skrevet 27. november 2009 Ferdig!! Liste sendes ved første mulighet Daniel:) Eller vil du ha den her?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2009 #20 Skrevet 27. november 2009 Jeg vil gjerne at du tar den her, ettersom flisa di er større enn mi sånn at jeg kan forberede meg til neste år. Vi har beveget oss bort fra sjokolade til penner som blinker, hårstrikk og ting med Kitty på i år.
Dronningen! Skrevet 27. november 2009 Forfatter #21 Skrevet 27. november 2009 Jeg har kjøpt: * Linuskalender * Cd (i kalenderen følger det med en cd, dette er nr 2 i kalenderen) * Hello Kitty hårspenner * HK strikker * HK klistremerker * HK Egg med ting inni * klistremerker * klistremerker med glitter * Klistremerker til å fargelegge selv * Hårspenner * Hårspenner * Hårspenner(mister ekstremt mange) * Armbånd * kjede * julebok av Alf Prøysen * Hobbypakke fra Panduro- engel * Hobbypakke fra Panduro- nisser * Pepperkakeformer * Tegnebok * Nye tusjer * Nøkkelring * Dusjsåpe * Julekule fra Tallinn Dett var dett! Det meste er kjøpt på - Nille faktisk:o)
danieI Skrevet 27. november 2009 #22 Skrevet 27. november 2009 takk! jeg hater strikker og spenner så da kan jeg putte inn sukker. nille....skeptisk!
Dronningen! Skrevet 27. november 2009 Forfatter #23 Skrevet 27. november 2009 Bare hyggelig guttungen, glad jeg kunne hjelpe deg! - Nille har mye ræl men samtidig så holder noe av det den stunden jeg forlanger det.... Sånn som hårspenner og strikker:o) Jeg har holdt meg litt unna sukker siden Flisa er inne i matnektperiode og trenger sikringskost:o/
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #24 Skrevet 2. desember 2009 min minste kalenderkandidat er forløpig superfornøyd med EN ballong! Forølpig altså 2 stk, i morgen venter nr. 3. Den største er det verre med, neste år blir det et stk spank i ræva hver dag, siden jeg er snill med de resten av året!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå