Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg er 28 + 3 på vei, og har enda ikke fått strekkmerker, noe jeg er så glad for! Men det kommer vel etterhvert? Er det vanlig å være så heldig å gå gjennom et svangerskap uten å få strekkmerker? Eller, jeg har fått noen strekkmerker over hoftene, men hadde en del allerede på det området og på rumpa FØR jeg ble gravid.. Lurer på hvor langt dere er på vei, og om dere har fått mye strekkmerker, spesielt på magen?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Fått to barn og ingen strekkmerker Kommer an på hudens elastistiet, og det er faktisk arvelig, hør med din mor hvis du kan
It's all about me Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Er nå halvveis i mitt tredje svangerskap og har enda ikke et eneste strekkmerke. Så det er fult mulig å unngå det ja, har til og med gått 14 dager over termin... Men siden du allerede har strekkmereker fra tidligere tipper jeg nok det kommer noen flere etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Fikk strekkmerker den siste mnd.. husk på at det er hormonelt betinget, hjelper lite å hindre det med kremer, men kremene lindrer jo litt da
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Strekkmerkene kommer som oftest de få siste ukene.. Jeg har masse strekkmerker, mens mamma har null! Irriterende.
_Løvemamma_ Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Er i uke 38, fikk plutselig en masse små strekkmerker nederst på magen etter at babyen festet hode, tror nok hun sank ned i bekkenet veldig fort, så huden ikke rakk å tilpasse seg. Hadde ikke ett eneste strekkmerke før det, så litt bittert er det, men trøster megmed at de er veldig små/tynne og nok vil miste fargen gangske fort.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Så heldig du har vært da! Har det noe å si om man er slank eller overvektig fra før av? En venninne av meg sa at jeg kom til å få masse strekkmerker under graviditeten siden jeg var så slank, ja nesten underernærig, fra før av. Hun mente at de som har noen kilo ekstra på kroppen, får mindre..
It's all about me Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 He he he, det stemmer iallfall ikke. Hadde jeg vært kjent hadde det vel vært ukentlige artikler i sladrepressen om at jeg har spiseforstyrrelse, veier så og så lite, er døden nær osv osv. Jeg har vanligvis innovermage og ikke et gram fett på kroppen. Null strekkmerker og null overflødig hud.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 Fikk de de siste dagene før fødselen.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #10 Skrevet 26. november 2009 Jeg fikk strekkmerker i uke 34 tror jeg. Så de kommer når de føler for;) Jeg trodde jeg var heldig å slippe unna, men den gang ei..hehe.. Men nei, ikke ALLE får strekkmerker (heldiggriser som ikke gjør det! Du får nesten bare vente og se:) Smøre deg, om du tror på sånt, og håpe på det beste;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå