PrettyPink Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Fikk akkurat spørsmål fra mannen min: Hva ønsker du deg til jul i år du da??? Jeg aner ikke!!! Noen tips??
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 tja... jeg har ønsket meg gore-tex-sko og en liten trillekoffert av mann og barn
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Smykker, bøker, gavekort frisør/spa/parfymeri, veske, støveletter, skinnhansker, treningstøy, skitøy, ullundertøy.. Dere kan også gå sammen om å kjøpe en reise "kjærlighetsweekend". Vi velger ofte denne formen for gave til jul og personlige gaver til bursdag :-)
Makko med to små gutter Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Vi har faktisk sluttet å kjøpe noe vi! Når vi hadde veldig dårlig råd brukte vi heller å kjøpe oss noe litt dyrere som vi hadde lyst på, nå har vi ok økonomi, og dårlig tid, så nå "kjøper" vi heller litt tid og gjør noe trivelig sammen uten barn og hund.
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 http://www.bagage-reusableshoppingbags.co.uk/USERIMAGES/ROLSER%20COWPRINT.JPG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå