Mammatrollet - februar baby. Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Hei jeg er 28 uker nå og er såååå lei svangerskap at jeg holder på og spy. Dette er mitt 5 svangerskap og holder på og gå i spinn. Syntes dette svangerskapet har gått så utrolig tregt og alt er annerledes i dette svangerskapet. Og så er det tre mnd igjen, skrekk og gru.
_Løvemamma_ Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 5. svangerskap faktisk! Jøss, da har du lov til å være lei! Jeg er i slutten av mitt første, og er drittlei. Har vært sykemeldt hele svangerskapet pga bekkenløsning, og tiden har gått helt absurd sakte. føles som jeg har vært gravid i ett par år...:/
Vimsetrollet Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Slenger meg på her. Dette er bare mitt 2. svangerskap, men jeg synes det er no driiit å være gravid. Hadde glemt hvor jævelig jeg syens det var - men nå har jeg skrevet meg bak øret at jeg ALDRI skal se på en gravidmage og være misunnelig mer!!
Hellobaby Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Løvemamma . Nårtid har du termin? :-)
_Løvemamma_ Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Har termin 14 desember. Om frøkena har tenkt seg ut litt før det så er det heeeeelt greit!
Lavendel*06*10* Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Er lei sjæl.. Dette er nr 2.. 34 uker til søndag.. ALT er vondt og vanskelig nå.. Gleder meg bare SÅ mye til å få ungen UT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå