Gå til innhold

Når skal jeg sende ut bursdagsinvitasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, stress. Eldstemann har bursdag 11.januar. Og denne gangen skal han feire på go kart banen. Siden det er ca 35min å kjøre dit herfra så tenkte jeg å dele ut invitasjoner allerede i desember. Det pga jul og nyttår. Jeg må jo si fra til go karten hvor mange barn det er som kommer. Tenkte å sette frist 6.januar at foreldrene sier fra til meg innen da, om de kommer eller ikke.

Kan jeg allerede levere ut invitasjoner 11.desember, 1mnd før??? Eller skal jeg vente helt opp mot juleferien? Da risikerer jeg at det er noen barn som er borte evt.

Hvordan hadde dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt oppgitt over at alle skal sende ut invitasjonene bare få dager før, så gjerne en mnd før for min del.

Skrevet

Jeg er vant med 1uke før, men jeg synes det er for knapp tid.

Ulempen er at om jeg sender ut 1mnd før, så kan det hende at foreldrene glemmer invitasjonen oppi alt julestrevet hehe...

Skrevet

Flere som har no synspunkter på det?

Skrevet

Jeg ville sendt de ut tidlig, og evt en sms/ mail til å minne på når det nærmer seg =)

Skrevet

Ja, det var lurt ;O) men er litt redd til å forstyrre midt i juleferien. Må evt sende den sms`en ut 3 dag jul. Mellom jul og nyttår.

Så må jeg da også be om tlf nr til alle foreldrene. Hmm...

Skrevet

telefon nr til foreldrene må du jo uansett ha om du skal ha med barna deres på gocart banen vel :)

Send de ut en mnd før, og send sms rett før jul om du ikke har fått svar.

Sett feks svarfrist før jul, det lønner seg nok med tanke på gocarten og :)

Skrevet

Jeg får ikke med meg 15 unger dit da, de må komme seg dit selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...