solia Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg ønsker tips til gode bøker jeg kan ønske meg til jul. Liker litt triste bøker om menneskeskjebner, gjerne fra andre kulturer. Eksempler på bøker jeg liker godt er "Øya", "Bienes hemmelige liv" og "Drageløperen". Alle dere bokormer der ute; kom med tips!
_Løvemamma_ Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Alt av Paulo Coelho Tusen Strålende Soler Geisha Solgt Bestialitetens Historie Men tankene mine får du aldri
Lavendel*06*10* Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Idas dans Sammen til verdens ende Vinterbarn Pornopung Lesbisk nigger
Tullball Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Proev boekene til Wally Lamb. Vet ikke hva de heter paa norsk, men paa engelsk er det: : "She's come undone", "The hour I first believed" og "I know this much is true". Han skriver helt nydelig!! Hvis du vil ha en trist bok saa les Espen Olafsens bok om naar kona og dattera doede i tsunamien. Huske ikke helt hva den heter, men noe med "stjerner"... Graat gjennom hele boka!!
yogamamma Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 BOKTYVEN, den beste bok jeg har lest på lenge. Har alt en bok skal ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå