Gå til innhold

Kan dere anbefale noen gode bøker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker tips til gode bøker jeg kan ønske meg til jul. Liker litt triste bøker om menneskeskjebner, gjerne fra andre kulturer.

Eksempler på bøker jeg liker godt er "Øya", "Bienes hemmelige liv" og "Drageløperen".

Alle dere bokormer der ute; kom med tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt av Paulo Coelho

Tusen Strålende Soler

Geisha

Solgt

Bestialitetens Historie

Men tankene mine får du aldri

Skrevet

Idas dans

Sammen til verdens ende

Vinterbarn

 

Pornopung

Lesbisk nigger

Skrevet

Proev boekene til Wally Lamb. Vet ikke hva de heter paa norsk, men paa engelsk er det: : "She's come undone", "The hour I first believed" og "I know this much is true". Han skriver helt nydelig!!

 

Hvis du vil ha en trist bok saa les Espen Olafsens bok om naar kona og dattera doede i tsunamien. Huske ikke helt hva den heter, men noe med "stjerner"... Graat gjennom hele boka!!

 

 

Skrevet

BOKTYVEN, den beste bok jeg har lest på lenge. Har alt en bok skal ha!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...