Gå til innhold

Julekort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan bestille julekort, der man kan velge mange små bildemotiv. Det blir en slags collage, i stedetfor bare ett bilde???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte på fotoknutsen i år også.

Dobbel julekort med 5 bilder til sammen, 1 på framsiden og 4 små på side 2 og hilsen på side 3 :))

Ble kjempe fornøyd med det korte, finaste korte jeg har laget :))

Betalte 399 for 40 stk, så syns ikje prisen va så galen heller...

Skrevet

de siste årene har eg bestilt på vistaprint.no.. der er det flotte kort. mange valgmuligheter ,,og det er billig :D eg er fornøyd :D

Skrevet

Eurofoto har også dette... Har bestilt vanlige julekort derfra noen år nå og er veldig fornøyd:) www.eurofoto.no

Skrevet

Jeg bestilte på optimalprint.no

140 kr for 50 stykker...

Har brukt fotoknudsen før, men er så dyrt :-(

Skrevet

Brukte iphoto (via mac) for første gang i år, og var kjempefornøyd. Veldig fine kort, lett å lage, og ble levert på døra under en uke etter at jeg bestilte :o)

Skrevet

Jeg har og bestilt på vistaprint.no, og er kjempefornøyd! Betalte 39,- for 20 julekort med bilder og konvolutter (de varierer prisene til tider, noen tilbud nå og andre senere, så man må bare følge med på siden). Men det lønner seg å kjøpe mer enn bare kort om man bestiller pga frakt og toll. Bestilte kalendere med bilder av sønnen vår i samme slengen.

Jeg brukte et bilderedigeringsprogram om samlet 4 av de beste bildene jeg skulle ha på julekortet, så la jeg inn det bildet med de 4 bildene på julekortet, ble kjempefint! :)

Er 3.gangen jeg bestiller derifra og er veldig fornøyd!

Skrevet

Jeg bestillte også hos vistaprint.no i fjor. Betalte mindre for 50 julekort og 3 kalendere enn for kun kalendere hos mange av konkurentene. Var kjempefornøyd med resultatet; utseende, kvalitet, rask levering osv.

Blir sikkert vistaprint i år også:)

Skrevet

bruker Nfoto.no - har brukt de flere ganger og er veldig fornøyd, rask levering og greier priser

Skrevet

Jeg bruker også optimalprint, og er superfornøyd med dem:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...