Gå til innhold

Jeg vil ha trillebag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ku-mønstra trillebag. Gidder ikke å måtte kjøre til butikk selv om jeg skal ha fire liter melk og fem kg mel og sånt, kan ikke sykle for det er for glatt for ofte, men ryggen skriker og arma i knehøyde og plastpose-gnagsår i henda som aldri går bort er nedtur. Nå har jeg sett trillebag med kumønster, og lurer på hvor mange som hadde villet gå ved siden av meg med trillebagen min uten å måtte late som de var støttekontakten min om vi møtte på folk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tingen er at om du kjøper noe som er stygt nok så går det 2 år også går alle i det.

det har skjedd meg så mange ganger at jeg blir trist av å tenke på det

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg ville - nemlig fordi jeg en gang har gått med en slik selv. Kjøpte den (ja, det er bare litt over et år siden) - ganske enkelt fordi det var det eneste jeg fikk tak i DER og DA. Innså omsider at jeg ikke kunne ta med meg noe slikt, og lot derfor heller alt ligge - inkludert ku-mønsteret.

Skrevet

Men den er ikke stygg, i mine øyne er den dødskul. Det er mer konseptet trillebag jeg tror andre har litt problem med, i alle fall de jeg har lufta det for. Men hei, hvorfor skal de som er dobbelt så gamle som meg ha alle fordelene? Jeg tenker ikke helt rullator ennå, men du så greit å ha medbrakt stol-og-kurv-på-hul, da.

Kanskje jeg bare blir avant garde med trillern min, ja.

Skrevet

Du bestemte deg for å bli pensjonist og ikke skråsikker ung mor med andre ord?

Ellers kan jeg anbefale barnevogn til shopping også da. Det ser hakket mer ungdomlig ut.

Skrevet

Men var det mønsteret du slet med, eller konseptet trillis? Jeg er så klar for alt som gjør hverdagen mer praktisk, og det er tross alt mest pensjonister som ville sett meg uansett, hvis jeg passa på å handle på dagtid. Men ville jeg følt meg som en paria om jeg møtte andre mellom din og min alder, tror du?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Selvsagt var det mønsteret - intet annet. Men igjen, har kommet til det punktet hvor jeg innser at alt praktisk (som gjør hverdagen enklere), er utelukkende strålende, fint og bra! Nei, det ville du ikke - og hvis det er noen trøst (kanskje en push for å få deg til å tra skrittet helt ut) kunne jeg funnet på å gå med noe slikt. Men bare "kunne funnet på", må vente noen år før jeg gjør det.

Skrevet

Jeg har faktisk tenkt å skaffe meg trillebag. På nærmeste shoppingsenter har de noen skikkelig digre noen med demping på hjulene så du slipper knuste egg og lignende :) Men ønskemønsteret ditt har jeg ikke sett noe til da.

Skrevet

jeg ser ikke noe problemer med å gå med trillebag i seg selv altså. vi lever i latskapens tidsalder. i usa kjører folk inne i butikkene i latskap. hva er vel en trillebag i forhold?

men om den er kul må det være fordi den er så stygg at den blir kul

Skrevet

Jeg har innsett det. Jeg er nordmann og en nordmann på tur har ryggsekk og joggesko. Trendy eller ikke. Er utstyrt med en over normalt stygg ryggsekk titt og ofte og det morer meg faktisk å bruke bælverket. Sist i Stockholm. Med svært så umatchende joggesko til. Trillebag er egentlig greit det og.... men den bør være stygg og gammel.

Skrevet

om det fins en grense og jeg skal få bestemme grensen, så vil jeg si at tom barnevogn til shopping er over grensen. da kjører jeg helle butikkbil

Skrevet

Herre, om jeg må gå med barnevogn igjen håper jeg det er fordi jeg passer mine søte barnebarn, og tidligst om ti år.

Jeg så kuskinn-mønster i fjor, i år har jeg bare sett sebra og svarte, men de har dem rundt omkring så noen bør jo kjøpe..

Skrevet

Jeg har ikke kropp til å bære nok når det er asfalt hele veien hjem, dessverre. Bruker jo sekk nå, men bare til småhandel. Men stygg er den! Skikkelig mamma-stygg!

Men trillebag har litt dårlig etablert grunn-image, så den bør være kul.

Skrevet

Åja, det var trøsten jeg trengte, nå har jeg informert mannen og hørt på stemmen hans da han gjentok nølende "trille...bag..?"

Skrevet

Tja, hvis man uansett har ei vogn stående ser jeg ikke noen grunn til at det skal være verre enn en trillebag. Søte små brio triller er særdeles poppis blandt gamlingene som vanker på nærmeste shoppingsenter, og det er ikke fordi de har med seg barnebarn på handletur.

Skrevet

Njæ, de er jo utvilsomt pensjonister, mens jeg er i alderslimbo og kan være desperat bag-lady med sånne altfor-natur-tro dokker hjemme som jeg kaller barna mine og altfor mange katter.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Vel,se på det slik; han er skeptisk fordi det er nytt for han. Erfaringene hans er små på området, og du må gi han tid til å tilvennes. Ønsk deg en til jul. Noen vil ha konebil - andre trillebag.

Skrevet

trillebag? særr?

dette er løsningen for deg:

www.retthjem.no

Skrevet

Ja, kanskje det alltid er slik for oss avant garde som sprenger motevei for andre...

Skrevet

Nei, det er nemlig et viktig poeng at jeg vil gå, jeg har godt av å gå, jeg har stillesittende jobb og mage for kaker og unger som MÅ kjøres til ting fordi de er langt avsted og alt det der som hører til å være et nåtidsmenneske i byen. Og så er jeg stor tilhenger av å kombinere ting, spare tid og penger og få frisk luft og god samvittighet samtidig.

Skrevet

Jeg har, kremt, kudrakt. Og jeg har bilder av det.

Men over til hovedtemaet; trillebag er jo sååå inn i Spania og har igrunn alltid vært det. Da jeg leide min første leilighet i Spania for snart 10 år siden kom leiligheten med møbler og Rolser liksom.

Jeg tuller ikke engang.

Det finnes noen som er bælstygge:

http://pan5.fotovista.com/dev/5/2/02637925/s_02637925.jpg

..og andre som er dritkule:

http://www.bagage-reusableshoppingbags.co.uk/USERIMAGES/ROLSER%20COWPRINT.JPG

Skrevet

DER ER DEN! DET ER DEN! Kua mi, jeg takker deg!

Heter de Rolser, altså? Drita kult.

Skrevet

den var grusom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...