Gå til innhold

hadde dere dratt på legevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren har vært dårlig siden igår morges..snørra renner,hun kastet opp,bare sutrer og gråter,tepraturen ista var 37,7...hva kan dette være?Jeg tenker ørebetennelse....hadde dere dratt på legevakten..eller hadde dere sett det an?

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si, at det er værst på kvelden/natten. Igår var vi oppe hele natta

Skrevet

Tror jeg hadde sett det an til i morgen. Hvis hun blir verre i læpet av natten kan dere jo ta en tlf til legevakten.

Skrevet

37,7 blir jo ikke regna som feber, og om dette ikke er et spedbarn så hadde jeg sett det an. De gjør jo ikke så mye med ørebetennelse heller siden de fleste er virus.

Skrevet

Jeg personlig hadde sett det an - men det kommer også an på alder og hvor urolig man er. Er man urolig, ringer man legevakta. Det er bedre med en telefon for mye enn en for lite når det gjelder unger og spesielt de minste. Noe av jobben deres er også - sånn jeg ser det - å beroligge småbarnsforeldre. Jeg har ringt flere ganger når jeg har vært usikker og fått råd av den som tar telefonen.

Skrevet

Tusen takk for svar ;0)

Da tror jeg at jeg ser det an til imorgen jeg, og som du sier "labine" kan jeg jo ringe og høre med dem,hvis jeg blir veldig usikker!

Thank you ladies ;0)

Skrevet

høres fornuftig ut :D det viktigste er nok å følge sin egen magefølelse. Og de som tar telefonen på legevakta veit som oftest nok til å kunne gi råd i en slik situasjon og om de er usikre hører de med legen eller andre. Det er iallefall min erfaring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...