Gå til innhold

Kalendergaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mangler noen kalender gaver og begynner å gå tom for ideer på hva jeg skal kjøpe. Har lyst til å det skal være noe ordentlig og ikke no som er gøy i en dag... Help?

(jente 5 år og gutt snart 2 år)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hysj?

(tror jeg misset ett poeng?)

Skrevet

Poenget er at jeg ikke har startet ennå!!

Er i morgen en fin dag?

Skrevet

Aaaa.. tok ikke den.

I morgen er en strålende dag! Men pokker så vanskelig å finne på 24x2 gaver som er litt nyttige eller "blir-faktisk-lekt-med" leker. Jeg forslo for min bedre halvdel at våre barn skulle lære og dele og få gave annenhver dag (jeg er vokst om med det, og i var 4 søsken). Men nei... det var faktisk ikke ett tema en gang...

By the way noen som vet hvor man kan få tak i en søt/tradisjonell kalender? F.eks sånn med ringer som man kan henge gavene opp i....

Skrevet

Ja jeg har jo bare T og da blir det ikke så vanskelig.... men akkurat nå er det hardt nok!

Jeg har ringer nederst på kalenderen til T, kjøpt som pakke på panduro og laget av meg..... Men jeg tror du får kjøpt ferdige kalendere der også...

Gleder meg ikke til i morgen altså:o/

Skrevet

Kjøp en eske med noe de leker med f.eks lego,duplo,playmo og del det opp i flere pakker.

hansker

sokker

tannkost

hårpynt

farger

tegnebok

Skrevet

Dette har jeg kjøpt til mine unger: Jente 2 år, gutt 5 år

Duplo(til 2åringen), hårpynt, kjevle, tannkost, tannkrem, tyggegummi, pez, koppesett, lego(til 5 åringen), bakugan (eller hvordan det skrives... leke til gutt 5 år) kinderegg, slikkepinne, bok... det er det jeg husker..

Kalenderene har jeg brodert selv *stolt*, aner ikke hvor en kan få tak i ferdige kalendere... kid? nille?

Skrevet

Var en racer tur innom panduro i dag men så ikke noe. Hadde det litt travelt (skulle liksom kjøpe 20 gaver på sånn ca 20 minutter - skikkelig effektivt. Endte med 2.. hehe). Skal en tur til i morra, så da skal jeg saumfare Panduro litt til :o)

Skrevet

Jeg har pakket inn pepperkakeformer og kjevler til dagen vi skal bake, pynt til pepperkakehuset til dagen vi skal pynte, film, badeskum fra apoteket som de kan tegne med, juletrepynt til den 23., lue, sokker, flaxlodd. Og ja, her er det annenhver dag med mindre det er en fellesgave- som filmen og pepperkakeformene feks.

Tror kanskje du må til en type "håndarbeidsbutikk" for å få kalender med ringer? Mamma har sydd min.

Skrevet

Kalender med ringer får du kjøpt på Søstrene Grene på Karl Johan, hyggelige priser også.

Skrevet

I år får mine på snart 3 og 6 år felles kalender, og det blir masse forskjellig hobbyutstyr.

- maleforklær

- hobbymaling

- pensler

- lerret til å male på slik at vi kan henge opp kunst på veggene sine

- pappbokser

- initialene sine i tre, til å male på

- store perler til smykker

- snorer

- saks

- lim

- isoporkuler

- klistremerker

- fargede piperensere

- tuber med glitterlim

- fargestifter

- fargeblyanter

- tegneblokk

osv.

Skrevet

Jeg skal ha med 3-4 lapper med opplevelses dager i år jeg.

Gutt på 4 år, skal fks en dag legge ved et bilde av badeland, og da skal jeg ta han med dit osv.

Og en med kino :)

i fjord hadde han bare masse småting som ikke ble noe særlig brukt og lager bare mer rot på rommet.

Men jenter er det nok litt lettere med hårpynt osv da :)

Skrevet

På europris hadde de masse små leker til 15,-. Jeg kjøpte en gravemaskin, en racerbil, et mal-selv-julenisse bilde m\maling, to andre type biler, modeleire, modeleire former, en julenisse, en ball med tråd, sånn ekle ballgreier i geleform, glitterfargestifter, maling, pluss noe godterier i forskjellige former.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...