Gå til innhold

Savner ei nær venninne:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mista bestevenninna mi i ei ulykke da vi var 17 år. Vi hadde hele fremtiden foran oss, sammen, i tykt og tynt. Det ble brått revet bort, og her sitter jeg og enda savner henne. Det er 10 år siden nå.

Jeg har mange venninner rundt meg, men de har alle sine andre besteveninner. De samles, går ut sammen, osv uten å spørre meg. Det er alltid jeg som inviterer, og da kommer de jo, men de inviterer ikke meg med på ting?! ÅHH... skulle ønske jeg var ønsket litt mer! At det var noen som tenkte på meg også!

Jeg er en kjempefin person, som kan stoles på og er livlig og morsom. Men GUD jeg ville hatt venninna mi her nå! Forbanna!..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så vondt...

Jeg har litt samme problem i forhold til venniner, men det er fordi jeg har flyttet så mye.De siste 8 årene har jeg bodd i hver av de fire største byene i landet, av forskjellige årsaker. Har møtt mange flotte mennesker, og har en del venniner, mendisse har gjærne kjennt hverandre i mange, mange år, så jeg kommer liksom ikke ordentlig inn i vennekretsen. Nå har jeg bodd nesten tre år i samme by, og føler meg fremdeles som 'hun nye'. Når de jeg anser som mine beste venner her i byen skal foreksempel ut på byen, eller ha toco og film kveld hos noen, eller hva det måtte være, så virker det ikke som det faller dem naturlig å invitere meg, og jeg liker heller ikke å mase..

Vi flyttet flere ganger da jeg var liten også, så sånn har det vært det meste av livet mitt (bortsett fra en periode i tenårene), så tror kanskje jeg har innfunnet meg med at sånn er det bare.

Men nå som jeg sitter her å tenker på det, hormonell og snart men ei lita jente i armkroken, så gjør det meg egentlig veldig trist...

Kanskje jeg skulle prøve å gjøre noe med det...

Skrevet

Jeg er fremdeles "hun nye", etter over 8 år..;)

Det er nok min egen feil og, redd for å virke masete, redd for å åpne meg, redd for å være kjedelig osvosv..mest tror jeg fordi jeg hadde ei bestevenninde, som etterhvert slukte meg med hud og hår, og ble så intens, har fått "lurt" meg unna nå etterhvert, men er nå livredd jeg selv ikke skal ta et hint og andre skal se å meg på samme måte.uten at jeg vet det..:(

Skrevet

Så bra at du HAR hatt en nær venninne! Skjønner at du fortsatt kan sørge innimellom, men du er i alle fall i stand til å være nær venninne med noen. Faktisk ikke alle som har så lett for det. Hva med å lete etter noe av det samme i noen andre? Det blir selvfølgelig ikke helt det samme som med henne, men du vet kanskje hvilke kvaliteter du ønsker hos din framtidige bestevenninne? Du er ca 27, skjønner jeg, min egen erfaring er at det ikke er lett å finne gode venninner i voksen alder. Det var liksom så mye lettere når man gikk på felles skole, bodde like ved hverandre osv. Men det langt i fra umulig! Man må kysse noen venninnefrosker før man finner den rette.. Ikke gi opp! Med dine gode egenskaper finner du nok noen! Bare pass på at du ikke "henger fast" i idealiseringen av din avdøde venninne, da. Hvor bor du i landet, forresten?

Skrevet

Savner ei nær venninne jeg og... Hvor bor du?? :)

Skrevet

Bor i Rogaland:)

Jeg henger nok ikke fast i idealiseringen av min avdøde venninne, men vi hadde et spesielt bånd, samme humor osv som jeg ikke har sett hos noen andre!

Jeg skal ikke la dette bestemme hvordan jeg vurderer venninner:) Jeg skulle bare ønske jeg var like ettertraktet blandt vennene som jeg gjør med dem! Håper jeg finner min sjelevenn igjen en dag. Hun dukker nok opp en gang!

Føler jeg også er "hun nye" som de ikke tenker på når de skal finne på ting sammen. men men...Får slike "sørgebølger" av og til:(

Skrevet

Hvor i Rogaland bor du? Jeg bor i Stavanger.

Lurer forresten på hvem det er som har bestillt dette begredelige været...

-21.19-

Skrevet

Sola :) Mange som har lyst på venninner i Rogaland!!

Skrevet

Stavanger:)

Snakk om drittvær jah! Håper på snø til jul da, men det har vel ikke skjedd på de siste 10 årene, så...kan vel bare glemme det:)

HI

Skrevet

Jøss, vi er vist ensome og forblåste på denne kanten av landet.

Om noen vil snakke mer er det bare å sende en pm:)

Skrevet

Nei, jeg skrev det første svaret :)

Skrevet

WHÆÆ.. nå ble dette skummelt! HAHA..

SÅ mange fra Rogaland da!

Jeg er ikke løvemamma nei:)

Skrevet

Har lyst til å skrive til dere, men ble på en måte litt ekkelt. Tenk om vi skal møtes også kommer vi ikke overens?? Helt ulike interesser, verdier ol???

(Meg fra Sola)

Skrevet

Jeg tenkte akkuratt det samme som deg (sola). Det ble kjemperart! Tenk hvis vi er heeelt forskjellige og null klaff! HAHA.

HI

Skrevet

Joda, det kan jo skje, men få har blitt skadd av litt nye impulser fra nye mennesker.

Er jo ikke akkurat Bill. mrk: BFF ;)

Skrevet

Så hva gjør vi? Skriver litt PM alle tre?

Skrevet

Det blir jo fryktelig vanskelig når alle er så veldig anonyme ;)

Skrevet

Sola her...

Legger meg snart, må opp tidlig pga små barn.. Legger ved nick, så ser vi om vi kan melde litt en dag??

Skrevet

Nå er det din tur HI ...:)

Legg ved et nick så kan vi melde litt på pm. Trenger ikke møtes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...