Gå til innhold

besafe isi sleep...dere som har..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere forklare meg hvordan det fungere? fornøyd?

kan det brukes med base??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på, vurderer å kjøpe den, i morgen faktisk.

Skrevet

Æsj, ikke kjøp det.. Den er kjempe tung å bære, skikkelig klomsete.. Bare stress med det setet..

Skrevet

har kjøpt det men ikke brukt det ennu...ja den er litt tyngre enn det forrige vi hadde men den skal visst være gulle god ;-)

Skrevet

Vil ikke anbefale det nei. Jeg kjøpte det til min og solgte det fort...er alt for tungt, vanskelig å få på selen rundt setet, og ikke noe greit sete nei...alt for dypt også...måtte jo grave ungen ut av det...uff..

Skrevet

Oooook, kanskje ikke det da :/

Æsj , det finnes så sykt mange seter, alt for mye å velge i! Skulle kunne hatt sete på hjemlån en uke før man kjøper!

Skrevet

hmm.. nei da blir det ikke dette sete.. tror det må bli graco som sist men syns det var litt tungt det og...

maxi cosien er jo mye lettere men mye dyrere..

hva anbefaler dere?

Skrevet

eg er veldig fornøgd med det sete! litt tyngre er det jo, men har vore gull når jenta vår har sovna i bilsetet, og kunne sove vidare ved å legge ryggen ned når vi var komt fram dit vi skulle, eller at vi slapp å vekke ho når vi var på langkjøring :)

Skrevet

For noen sveklinger denne gjengen var da!

Grunnen til at det er litt tyngre er at det er mye sikrere enn de setene som ikke veier noenting.

Vi er superførnøyd med det, og vi bruker selfølgelig med isofix base, en i hver bil, er så lettvint så! Belte rundt er midre sikkert og bare masse styr.

Kjempepraktisk at man kan vippe setet helt tilbake hvis babyen sovner i bilen når man tar det ut.

Vil anbefale det på det varmeste hvis man er vant til å løfte litt.

Skrevet

ja, men herre gud da man.. hvor tungt er det da..?

Skrevet

Til info for en del over her: Setet er som sikring i bilen, ikke for å bære rundt som en håndveske. At det er tungt er positivt sikkerhetsmessig.

Skrevet

setet er ca 5 kg? trur eg...rundt der..så det må en klare:)

Skrevet

oki, hørtes ut som en 10-20 kg:-)

men hvordan fungere det? base? mangen forskjellige stillinger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...