Lacey*har fått erta Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Synes alt kommer så fort på denne gangen. I morgen skal jeg strippes, og etter å ha lest endel her inne angående det, så gruer jeg meg noe værre. Noen sier at de ikke synes det er så ille, mens andre igjen sier at de føler seg "voldtatt". Nå er vi jo alle forskjellige, men jeg bare kjenner jeg blir litt uvel ved tanken på at legen skal rote "oppi der" i morgen!
kris-79 Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Det kommer til å gå så bra! Jeg kjente ingen ting!! Prøv å slappe av under strippinga. Lykke til :-) Synes tannlegen er værre :-(
lillebie på`n igjen Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 det som jeg syntes var vondt - var når legen stikker fingra inn...de er ikke så flinke å gni denne glidegelen på hansken først- så det blir liksom tørr gummi inn i en anstrengt kjede... det jeg tenlte på mens han holdt på er at det må være 1000 ganger værre å føde- så ett par minutter skal jeg holde ut, og det varte max 30 sek ) mannlige leger har en tendens til å være litt mildere synes jeg - jormora som skulle kjenne på mormunnen min da jeg var inne med rier 3 dager siden - var så hardhendt at kona hørte meg helt nederst i gangen på fødeavd når hun hentet seg kaffe :S men jeg fikk ingen effekt av strippinga mi i går ( murra i hele natt- fikk noen kynnere men det var liksom det...nå er det gått over ett døgn så bare å innse at jeg er nok ikke noe særlig moden... lykke til i morgen da )
Termin 061209 Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Nei det skaldu ikke tenke på.. prøv å slappe godt av.. Jeg synes bare det var litt ubehagelig. Jeg skal strippes 8 des hvis jeg kommer dit og det gruer jeg meg ikke til. Lykke til !
lille frø, mor til to Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Men når man er langt over termin så tror jeg de fleste av oss er ganske desperat etter å komme i gang med fødsel.
Lacey*har fått erta Skrevet 26. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2009 Jo takk for svar alle i hop! Skal prøve å slappe av som best jeg bare kan. Har bare friskt i minne at under forrige fødsel så var det når jordmor skulle sjekke åpningen at jeg suuupa inn lystgassen, for det var så vondt. Heller rier enn sjekking Men jeg kan være litt pingle også. Hehe, bia, tror han holder narr med deg der inne jeg. Later som om han er på vei, også ombestemmer han seg i siste liten.. )
lillebie på`n igjen Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 ja nå har han lurt meg flere ganger -samt 2 jordmødre på ahus som var overbevist at jeg kom til å føde iløpet av et døgn.... så nå er jeg så utolmodig og gretten her hjemme at kona snart blir gæærn tror jeg he he ..og enda 6 dager til termin....begynt å forberede meg på at han ikke kommer før igangsetting på overtid - så slipper jeg å våkne like skuffa hver morgen at det ikke startet noe fødsel iløpet av natten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå