Gå til innhold

argh, svigermor (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig et helt greit forhold til svigermor,

men i dag så sa hun, å så dyrt stellebord ja?

hadde kjøpt d jeg og bf ville ha til ca 3000, å det er våre penger ikke hennes, så skjønner ikke hvorfor hun skal mene noe om dette?

dessuten så har jeg bekkenløsning og har vært ut å møtt noen venner i dag og hadde derfor litt ekstra vondt i bekkenet når hun kom på besøk, og da sa hun på en måte som sikkert skulle høres omtenksomt ut, at du må da ikke slite deg ut med å gjøre noe hver dag du må lære deg å ta det med ro....

men hva mener hun da? har ca 2 mnd igjen til termin og bf er borte på jobb enda noen uker, skal jeg sitte hjemme alene og bli tjukk og smårar av å ikke gjøre noe, ikke gjøre ferdig noe til babyen el handle julegaver...?

føler at jeg har d bedre psykisk av å gjøre litt hver dag selv om jeg prøver å ikke overdrive, men selv så tror jeg ikke at jeg blir verre av å røre litt på meg heller da, blir ikke bra av å bare sitte i ro...

argh, disse gravidhormonene, håper jeg ler av det senere men akkurat nå så er jeg litt fustrert på henne.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om det er litt hormoner ute og går ja :-)

Synes ikke det var så fælt det svigermoren din sa, spesielt ikke det siste! Men jeg kjenner meg igjen, når jeg er i siste trimester er det ingen som kan si noe rett, spesielt ikke mannen min, så han har lært seg å skygge banen litt :-) (vi venter 3.mann nå)

Skrevet

ja de klarer ikke å la være å kommentere :P

Mamma er også litt slik.

Eksempel:"har du satt stellebordet der?? Jaja det går vel bra.."

Det er vel et ønske om å delta og være med på valgene, og å hjelpe å støtte :) De er vel stolte og like spente og glade som oss.. Men det føles litt som at de stikker nesa der den ikke hører hjemme.. ;) Pluss at man er jo uenige om alt likevel :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...