Gå til innhold

Dere som lager julekort med bilde av barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere typiske jule/vinterbilder, eller er det ok og bruke bilder fra sommeren også? Altså, der gresset er grønt og sola skinner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unngår sommerbilder.

Synes det er ille nok med høstbilder jeg da.

Prøver å finne bilder som ikke viser en spes årstid.

I år bruker vi bilder tatt i skogen.

synes det blir feil med sol og blå himmel eller høstfarger når resten av kortet bærer preg av vinter og jul.

Jeg mister hvertfall stemningen av det.

I år var jeg så utrolig heldig å få fine bilder bare av ansiktet til ungene på kortene. Valgte julekort fra fotoknudsen med flere bildevinduer, så jeg fikk 2 bilder av begge barna på :)

Skrevet

Jeg tar julebilder, med nisselue og nissekjole. gjort iallefall det i år :))

Bestilte dobbel julekort på fotoknutsen med 5 bilder til sammen... så tok noen forskjellige, med bare ansiktet og noen hele hun :))

Skrevet

Jeg går visst litt imot normalen jeg da..... Jaja. Jeg syns det er kjedelig med julekort der alle motiver er barn i forskjellig rødt utstyr, og prøver å finne mer nøytrale bilder som er gode. I år har jeg bilder fra hele året (kort med 10 bilder totalt tror jeg), men unngår typisk sandstrand-billder da ;-) Jeg valgte bilder først, og kort etter det, så i år har vi en vinterblå bakgrunn, siden det passet fint til bildene. Ikke noe rødt, ingen nisser og snømenn og engler, og ingen rødkledde barn. Men det er jo smak og behag :o)

Skrevet

Enig med Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ .

unger med nisselue er det nok av.. hehe :)

Skrevet

I år var det ikke lett å få tatt noen fine julekortbilder av min viltre 2 åring :) Men jeg kledde på han en fin blå strikka genser og en lang rød nisselue og tok sikkert over 200 bilder! Valgte ut de 4 beste og plasserte de på et julekort med blått mønster, passet veldig fint til den blåe genseren. Motivet på kortet var med noen nisser og pingviner, og jeg syns kortet var veldig fint, for det var ikke alt for julete, mer sånn midt i mellom :)

Jeg bestilte fra vistaprint.no. Det lønner seg helst å bestille derifra om man har flere ting man skal bestille, pga porto og toll. Så jeg bestilte kortene sammen med kalendere med bilder av sønnen vår som blir gitt til besteforeldrene og faddere.

Dette er 3. gang jeg bestiller derfra og er kjempefornøyd! :)

Skrevet

Jeg tar litt tilfeldig bilder, der de ikke er så stivpyntet... osv...

Gjorde det før der jeg stilte dem om med nisseluer osv, men fant ut det var finere med hverdagsklær og bilder der de fikk bevege seg og sitte slik de vil selv...

Skal legge litt bilder på profilen min så dere får se :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...