Gå til innhold

Runa Charlén? Fint eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin imorra og syntes dette er et koselig navn til lillesøster. Hva syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Runa er fint synes jeg... Charlèn.. vel, er bare snålt i mine ører..

Skrevet

Runa er fint, et gammelt og litt spesielt navn. Charlén er bare kvalmt, og veldig fjortis-mamma navnevalg (er du fjorten, kanskje?)

Beklager, jeg er ærlig når det kommer til navn...

Skrevet

hehe, trodde med en gang det var en kjent person jeg ikke hadde hørt om :o) Men hvis du liker det, så bruk det..det er ingen andre enn deg og barnefaren som har noe med det. Rart hva folk vender seg til etterhvert :o)

Syntes det var fint jeg, litt annerledes, men fint :o)

Skrevet

Runa er et nydelig navn syns jeg, men Charlén? Nei, nei, nei! Er det i det hele tatt et navn...? Ikke fint!

Skrevet

Høres ut som en blanding av bildekk og rosa chenille. Hvis du skjønner. Kan jo være du liker det da.

Skrevet

Runa - greit

Charlén - white trash superharry

Skrevet

Så morro med termin i morra:)

Liker Runa, men er ikke helt sikker på om jeg ville hatt med det siste navnet. Men det er jo noe jeg syns da, så syns du det er kjempe fint så bare ta det du:)

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det var et fint navn. Ingen av dem forsåvidt, og iallefall ikke sammen..

Skrevet

Du tuller nå??!

Runa er greit nok, Charlen passer overhodet ikke sammen med Runa.

Skrevet

Runa Charlén blir litt som øl og napoleonskake for meg...de passer ikke sammen i det hele tatt.

Runa er nydelig, men se om du kan finne et annet norrønt eller tilsvarende navn som passer til.

Skrevet

Like klissete som en pakke Smørbukk...

Runa er fint, Charlèn er bare dollete! Men så klarer jeg ikke noe som nærmer seg klissete navn ellr klisjèer i det heletatt....

Skrevet

Runa - da ser jeg for meg ei litt sjenert vikingjente

Charlene - da ser jeg for meg ei flørtende sydstatsjente (som Ashton i serien "Nord og Sør", kanskje).

Konklusjon; Disse navnene går ikke godt sammen. På den annen side fødes det stadig flere barn der den ene av foreldrene er utenlandsk, og der mikses ofte navnene. F.eks. Olav Manuel.

Skrevet

Runa er fint det, men likar ikkje Charlén, og definitivt ikkje kombinasjonen.

Skrevet

Runa er fint, men tipper du ser Hotel Cæsar, siden du har slengt på Charlen på slutten.

Du hadde nok bare valgt Runa om du ikke så HC, for da hadde du hatt litt mer sosiokulturell kapital.

Skrevet

Ingen av de, og ihvertfall IKKE sammen!

Grøss og gru...

Skrevet

Runa Charlen blir litt som Bodil Isabell i mine ører..

Skrevet

Føler meg litt fæl som sier det, men var desverre et av de styggeste navnene jeg noen gang har hørt. Beklager.

Skrevet

Runa er fint, og står vel utmerket bra alene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...