Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Er det vanskelig? Hvor er det lurt å kjøpe stoff og er det spesiellt stoff man bør bruke? Hvis man skal ha nye snorer er det greit å kun sy de på det nye trekket slik at de ikke sitter fast i dyna men kun trekket? Eller bør de sitte fast i dyna? Takker og bukker for svar:)
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2009 Noen må vel ha sydd et trekk her da?
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 Prøver igjen, jeg:)
Makko med to små gutter Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Ikke så vanskelig og jeg er ingen syerske! Må si at jeg er godt fornøyd med trekket jeg bruker til vinterposen :-) stoff og stil er en nettbuttikk (har også endel butikker) er ok på pris. Eller ikea :-) Pass bare på at bredden på stoffet er bred nok. -Nye snorer bør sitte fast i dyna, hvis ikke vil ikke dyna følge med trekket skikkelig. Spørringa "sy trekk til voksiposen" i google gir mange svar på hvordan :-) Lykke til!
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 Takk for svar:) Har funnet ei som kan sy for meg, men hun skal feste nye tråder i trekket. Det likte jeg ikke for jeg vil også tro at dyna da ikke vil følge ordentlig med. Hvordan stoff har du brukt? Likt både inni og utenpå, flecce eller noe annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå