Libido- Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Var på utkikk etter fleecekjole til ei jente. Sendte mail til mange nettbutikker som syr slike. Mange sydde ikke til barn fordi de ikke tjente på det osv. Til slutt kom jeg over ei dame på finn.no som sydde fleecekjoler. Sendte en mail til henne på søndag. Om ønske av en kjole til jente 8 år. På mandag fikk jeg mail om at den var ferdig og i dag lå den i postkassa =) Helt nyyydelig kjole. Knallgod pris og utrolig bra service. Så her har dere tips til julegaver! Betalte foresten bare 400 for den. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19875746
It's all about me Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hva er det som gjør at alle skal stjele designet til Tulip & Tatamo istedetfor å finne på sitt eget??? Kan da ikke være så vanskelig. Nei vil ikke kjøpe av henne.
Libido- Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 De ligner ikke på de kjolene i det heletatt. Mye mer lik mojo sine, men de syr ikke til barn heller så. Kun om man bestiller en voksen og en barn sammen.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Kan man få sydd kjoler der etter mål på seg selv da? Kjolene var jo fine de
Libido- Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 Jepp =) Jeg sendte inn brystmål, skulder til hånd og ønsket lengde. Og ønskede farger selvfølgelig. Skal bestille meg en selv også.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Stilige kjoler Hva koster de til voksen?
Libido- Skrevet 26. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2009 750 står det i finn annonsen hvertfall, så regner med det er det =)
Hyacinth Bucket Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Hmm. De er jo kopier av My cinnamon girl. Syns My cinnamongirl er finere på detaljene og koster jo ikke mer heller... Holder meg til dem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå