Gå til innhold

Gaver som jeg VIRKELIG setter pris på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt lei av at julen kun skal handle om gaver til flere 1000 og at man rett og slett bytter penger.

Jeg har fått en julegave allerede og den var PREFEKT synes jeg, denne er fra min beste vennine og hun sendte meg en konvolutt der det lå hjemmelagde biletter nedi.

På bilettene sto det ting som bilett for 1 voksen og 1 barn på kino, bil for en voksen på en middag ute osv

Da skal de brukes til å finne på ting sammen i 2010

Herlig gave

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om jeg får konfekt og baylis til jul så er jeg fornøyd.

Skrevet

Jeg får symaskin til jul jeg som jeg har ønsker meg i mange år :) gleder meg

Skrevet

Om det ligger omtanke bak gaven kan den koste hva den vil=)

I voksen alder kan jeg si med hånden på hjertet at det er tanken som teller! (sa det vel før også, men mente det ike helt)

Skrevet

dypt uenig. er den ubrukelig eller styg så betyr tanken bak slettes ingen ting.

Skrevet

Da er ikke du voksen enda;)

heheeeeeeeeeeeee!

Stygge gaver er det mange av, og de blir jo ikke satt frem på hylla akkurat, men om jeg vet at giveren har vridd nøtta og brukt tid og omtanke da h*n kjøpte/laget den så varmer det uansett.

Snømannen med ett øye og store piperenserarmer som så helt nifs ut, så ut som den var på vill jakt etter menneskekjøtt, som jeg fikk av guttungen i fjor fikk selvsagt stå fremme lenger enn strengt tatt nødvendig da;)

Skrevet

men, helt ærlig. om noen bruker masse tid og tanke på å kjøpe noe til deg eller meg som vi ikke liker i det hele tatt. da beviser de jo i grunn bare at de ikke kjenner oss spesielt godt? og da blir ikke jeg sånn spesielt glad.

og de tingene småen som er stygge legger jeg i en skuff. bare en ting har han klart å få til å stå på hylla. en stygg kylling. men jeg fikk så kjeft at jeg lot det gå.

og jeg blir mye mer glad for fine ting han lager en stygge.

Skrevet

:)

de i klassen sier at jeg burde bli politiker... jeg tror det sier en del... haha

Skrevet

I know!!

Har ei håndarbeidsvenninne og et år fikk jeg hjemmesydde (ikke strikka) tøfler - jeg ble så glad for de var nyyyydelige. Kanskje ikke de mest praktiske men det lå jo så mye arbeid bak og de var så pene å se på :o) Av samme venninne har jeg også fått hjemmehermetiserte pærer. Det er sånt som jeg elsker for det er personlig er et attpåtil godt for øyet å hvile på for en estetiker som meg.

Jeg er glad jeg får fine, dyrere ting av mamma og svigermor, men av venninner og søsken setter jeg nesten større pris på enkle, gjerne hjemmelagede gleder :o)

Skrevet

Hørtes ut som fine gaver synes jeg=)

Jeg mener det er så utrolig kjedelig hvis man kjøper gavekort eller pynteting som den man gir det til kanskje ikke liker men beholder av høflighet..åsså får man det samme tilbake..

Er koseligere å få noe som det er lagt god omtanke bak..

Ikke missforstå jeg også setter jo pris på å få dyre gaver og i det hele tatt, men ikke om det bare kjøpes for å kjøpes

Skrevet

De gavene jeg gleder meg mest til er de som ungene har laget i barnehagen og som pakkes inn der med merkelappen."Til mamma og pappa"

Gleder meg som en unge hver jul :o)

Skrevet

Hahahaha gunnar, du er bare rå! Den skjønneste ever:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...