Libido- Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hvorfor skal ikke de som er redde se? Er vel dem som BØR se. For å forstå at det er hysteri. Det beste verktøyet mot frykt er å lære mer om det man frykter.
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Nei. Svineinfluensa er omtrent så interessant som hodelus.
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2009 Jeg skrev innlegget mens de snakket om en mutasjon av H1N1 og H5N1(fugleinfluensa), som ville være både svært smittsom og svært dødelig.
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 Både Sv.influensaen og hodelus er aktuelt for tiden, senest i går fikk vi luselapper på skolen. Greit å opplyse seg litt da, og vite hva man prater om i en evt diskusjon (som det er alt for mange av for tiden).
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2009 Når alle kollegaene prater om influensa (eller lus) og syke elever i friminuttene blir jeg desverre revet med. Her inne åpner jeg ikke de diskusjonene. Ganske tragisk at jeg startet en selv i grunn.
Libido- Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Livet kan ikke være artig hele tiden Lutis. Det pleide min far å si ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå