Gå til innhold

hva feiler det denne dama da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

bf har vært sammen med ei som var en del yngre et par mnd nå, har hørt at hun tydeligis var veldig sjalu på meg. dreiv å snakka om meg til venner osv mye. nå har det blitt slutt med dem for et par dager siden. og på den tiden har hun rukket å være innom meg hele 6 ganger på nettby! hun er innom 2-3 ganger hver dag altså! hva er vitsen??

lurer på om jeg skal spørre henne om det er noe hun lurer på..ettersom hun er innom meg så mye liksom..

hva hadde dere sagt? ingenting?

bare irriterende syns jeg... ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, det var jo skikkelig merkelig. Kanskje hun lurer på om det er slutt fordi dere har blitt sammen igjen eller noe slikt? Jeg ville nok ikke ha sagt noe. Gir seg nok snart.:)

Skrevet

Hehe, det er typisk unge og usikre... De stikker innom for å se om du har det dårlig eller bra. Om du framdeles er så pen at hun er usikker på seg selv.

Husker en gang jeg var innom profilen til en eks av min daværende type, det var for å se om hun var penere eller ikke på noen bilder. Bare for å føle seg bedre.

Skrevet

Hehe, ja jeg sier som anonym over meg her, det ernok bare fordi hun er ung og usikker. Hun vil sikkert se om du har noe på gang igjen med bf, eller bare se bilder av deg og sammenligne med seg selv.

Husker da jeg var yngre, var jeg på akkurat samme måten;) Sneik rundt på x-damer til x-kjæresten(eller kjæresten min), bare for ingenting egentlig.

Om du sender henne ei melding,slutter hun nok å snoke. Jeg ville iallefall blitt så flau at jeg hadde sluttet om de hadde bemerket det da jeg holdt på,haha;)

Skrevet

haha, uffameg. stakkars jente ;p

hu var ikke sånn kjempepen daaa såeh....kan vel være derfor kansje.

skjønner bare ikke at hun gidder å vise meg at hun er så usikker på seg selv jeg, hun må jo skjønne at jeg ser at hun er innom meg så mye..menmen..hun om det.

hun var innom meg noen ganger mens de var sammen også så..men nå har det jo tatt av skikkelig...

får se om jeg sender henne en melding..har litt lyst..hihi ;)

men hva skal jeg skrive da isåfall? gidder ikke være nebbete ihvertfall =)

hi

Skrevet

Si at hun snart kan få rabatt hvis hun går mer inn på siden din:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...