MiniMe-i-Magen Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Når pleier egentlig kvalmen komme? Har flere andre symptomer, men fortsatt ingen kvalme, har hatt endel "mens murringer" (dette har forsåvidt gitt seg nå), voksende pupper, ømme brystvorter, humørsvingninger, forstoppelse (arg), ganske sulten, små svimmel... Er det unormalt å ikke være kvalm når man er 6+2? Dette er mitt første svangerskap...
Miss Dynamite Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 ta det med ro. absolutt ikke alle opplever kvalme. noen får ikke symptomer i det hele tatt....
Annci<3 Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Hva er det folk får i seg nå tildags som gjør at de innbiller seg at det er farlig å IKKE være kvalm!? Forstår det er mange spørsmål når man er førstegangs, er det selv, men for pokker heller, man er like mye gravid om man har alle tenklige symptomer eller nesten ingen! tralalalala:)
prinsen og mamma Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Du skal bare være glad du slipper kvalmen! Selv har jeg vært kvalm i 5 dager allerede og er bare 5+1. I tillegg har jeg alle de symptomene du nevner, bortsett fra å være småsulten:) Nyt mangelen på kvalme så lenge du kan! Lykke til!
petite fleur Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Signerer Annci på denne. Bare vær glad du slipper! Jeg var ikke kvalm en dag i mitt forrige svangerskap, denne gangen er jeg det. Svangerskap er forskjellige.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 kom plutselig kastende på meg i uke 7
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Vær glad du slipper kvalmen, men jentene min kastet jeg opp i 9 mnd i strekk, med gutten de 3-4 første mnd.. Denne gangen er jeg bare litt småkvalm av og til... Misunner de som slipper unna kvalmen :-)
M@msen Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Jeg var ikke kvalm med de to første, og tok det som en selvfølge at jeg ikke skulle være det nå heller, men den gang ei...Gikk fra og bare være kvalm på kvelden, til konstant kvalme nå...HUFF!! Så bare vært glad for at du ikke har det:) nyt svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå