:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 jeg begyner å tro at du har rett. nå er klokken 19.00 og jeg har drukket enda mer cola og til og med spist fisk og grønnsaker til middag i et håp om å våkne. men jeg var så kjip og trøtt at til og med småen sovna. i dag er rett og slett bare sovedagen
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Jeg har gått over på "jeg spiser-altså er jeg våken". Det funker bare såvidt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 hehe... eller "jeg er på dib - altså er jeg våken" det kommer en dag i morgen også. får håpe vi er våkene da...
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Kjenner jeg meg rett blir jeg dinglende lenge oppe med bare tull i kveld også, så å sove ut ser dårlig ut. Lakenskrekk skulle vært stønadsberettiget.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 jeg er i utganspunktet stønadsberettiget - så der kan jeg ikke klage. men de med lakenskrekk burde få betalt barnevakt om morningen. det hadde hjulpet en hel det. + en forelesning som begynte litt senere en 8.30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå