Gå til innhold

ufff..forelsket i en annen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev min story noen dager siden men nå finner jeg ikke innlegget...

Jeg skal skrive den på nytt!!har tydeligvis forelsket meg etter meget kort periode i en annen og nå føler jeg at jeg faller dypere og dypere...

Etter at jeg har sagt at jeg er lykkelig gift flørerter han mye mer enn før selv er jeg veldig betatt..

Noen dager siden fikk jeg gode råd her om å ikke snakke med han ..vi er arbeidskollega og vi kommer i kontakt flere ganger per dag...

Jeg følte meg safe etter jeg har sagt at jeg er gift!!!!!!!!!! hva skjer? hvorfor virker han mer interessert? er det vanlig det???

JEG SOM TRODDE at han "back off"etter at han finner ut at jeg er lykkelig gift...jeg føler at alt er min feil selv om jeg har prøvd å være distant...uffffffff! det gjør vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unngå han mest mulig .At han flørter mere nå som han vet du er gift,er for at han synes det er spennende.

Å vil erobre deg og kansje få deg til å dumpe din mann.Når det er gjort har han vunnet og driter i deg.

Skygg unna ....

Skrevet

hm det er ikke lett det ...

men jeg tror at det går over hvis du prøver å ikke blande deg for mye...

Skrevet

Huff, vi hadde en slik situasjon på jobb, det endte med at de hadde sex. Hun angret seg og valgte å satse på ekteskapet. Mannen hennes taklet ikke at hun arbeidet med denne andre personen, og det endte med at hun sykemeldte seg og etterhvert måtte slutte i jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...