Gå til innhold

Julegave til mannen som har alt han trenger???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vrir hjernen min så den snart får kramper. Jeg kommer bare ikke på noe genialt til han. Ikke er det noe han ønsker seg heller.

Noen som kan gi meg et tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiser på tur i januar, så det er både jule- og bursdagsgaver til begge fra begge:-)

Hva med gode vintersko? Sånne Kamik eller Sorell? Hvis man er mye ute og leker med ungene er det helt topp når det er kaldt.

Min blir alltid glad for bøker, film og musikk.

Et stilig skjerf? Mange menn som går med kjipe ensfargede;o)

Mangler han noe klær?

Noe dere to kan gjøre sammen?

Hvilke interesser har han da?

Hvilken prisklasse snakker vi da? Vanskelig når jeg ikke vet om vi snakker 200 eller 2000:-p

Skrevet

Han har nettopp hatt bursdag og da fikk han vintersko. Filmer kjøper vi ikke for vi ser dem aldri flere ganger. Bøker leser han ikke og musikk hører han ikke noe særlig på.

Skjærf harhan i fleng og klær er håpløst i og med at han går ned i vekt nå. Vi får aldri gjort noe sammen i og med at vi ikke har barnevakt.

Hans interesse er å sitte på facebook og spille, se på serier på tv.

Egentlig bør det koste minst mulig i og med at vi er litt i pengeknipa nå.

Godlukt har han også.

Han er en særdeles vanskelig mann å finne på noe til.

Skrevet

Hva med:

Morgenkåpe

Barbermaskin

Dyne

Fiskeutstyr

En serie han liker. Man får jo kjøpt sånn dvdboks med serier

Et dataspill

Ekstern hardisk

Klokke

Kjede

Ring

Høretelefoner

Hmm det var det jeg kom på i farten

Skrevet

Takk for mange fine forslag. Alt dette har han x 2.

Så han er litt umulig.

Skrevet

hehe skjønner ingen lett mann:)

Hva med konsertbilletter eller et show.

Skrevet

Gavekort fra deg.. altså.. frokost på sengen... masasje. romatisk middag etter ungene er i seng..

Skrevet

Gir en stemme til gavekortet som er nevnt over. Tid til noe hyggelig (særlig hvis dere ikke får gjort det til vanlig) er det beste du kan gi.

Ellers kan du gi ham en geit eller trær eller minefri skolevei eller noe annet til noen som trenger det mye mer enn ham. Sjekk http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx

Nå skal det sies at jeg er litt hysterisk imot å skulle måtte vri hjernen for å finne på noe til noen som har alt og ikke ønsker seg noe. Det er så mange som trenger så mye og da er julen en fin tid å fokusere på det heller. Og så er det en flott mulighet til å lære ungene om hvordan andre i verden har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...