Gå til innhold

Gravid for første gang


Gjest

Anbefalte innlegg

Mandag 23.11 viste testen to blå streker, da første (gledes)sjokket la seg, tok jeg en ny test 24.11 (etter å lest litt her ser jeg at det er flere som tester seg mer enn en gang) og igjen to streker! Jeg er gravid:) Har gått i tre dager og bare tenkt den setningen, men likevel har det ikke gått opp for meg. Jeg er selvfølgelig kjempe glad! Men siden det er så tidlig tør jeg ikke slippe gleden helt løs.. Men nå når jeg kan dele det med noen (samboeren deler selvfølgelig gleden min:)) så kjener jeg at det synker mer og mer inn. JEG ER GRAVID:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 5 + 4 på vei nå:) Dette er skikkelig spennende ja:) Vi har prøvd i ca 6 mnd og dette er første treff. Som sikkert mange andre førstegangsgravide er jeg veldig spent og nysgjerring på om alt står bra til med det lille vesenet som vokser sakte men sikkert i magen min, så vi skal på tidlig ultralyd(privat) den 22.desember. Etter det tror jeg nok det kommer til å gå skikkelig opp for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer:) ja det er virkelig spennende. og det er den plutselige indre roen i kroppen, som jeg hvertfall opplever, som er utrolig deilig. skal prøve å få en tidlig ul selv før jul, slik at man kan fortelle det til familen. veldig vanskelig å holde dette hemmelig i disse juletider, med så mange sammenkomster, og spm om vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...