Gå til innhold

Dere med "to tette", når

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte dere i jobb igjen,altså hvor gamle var barna? og begynte du rett i 100% stilling?

ta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var litt kjapp, skulle stå takk for svar :)

Skrevet

ingen altså?

Skrevet

Vi pratet akkurat om dette her! Vi får 19 mnd. mellom våres (har ei på 15 mnd.). Jeg går hjemme nå og vi ble akkurat enige om at jeg kommer til å gå hjemme i en del år til. Minimum 3 år, men ser for meg at det fort blir 5 år til.

For min egen del studerer jeg litt ved siden av og kommer til å fortsette med det så lenge jeg går hjemme.

Skrevet

jeg begynte kun med jobb hver 3. helg da de var små, men med kontantstøtte så hadde jeg utbetalt 9000,- pr mnd. Så tok jeg av og til en ekstravakt. Begynte ikke i mer jobb før de var 5 og 3,5 år, da 70 %, og det var perfekt!! Men hadde ikke mer enn et par tusen mer utbetalt i uke, enn å jobbe hver 3. helg, som utgjorde litt over 20 %....

Skrevet

Vi har 15mndr i mellom og jeg gikk rett ut i full jobb igjen etter at siste fylte 1 år. De går i samme barnehage og det funker veldig bra. Eldste beg. i barnehage ved 18mndrs alder.

Skrevet

Eldste gikk 60% fra han var 1,5 til 2,5 år. Begge begynte fullt da yngste var 13 mnd. 16 mnd mellom de

Skrevet

er i perm nå. 2 år mellom ungene. minste er 11mnd og eldste ca 2,8 år..

Skal ikke jobbe fullt, men som nattsykepleier i 66,9% stilling.tjener ca det jeg har i full stilling pga alle tilleggene.Grei lønn og mye fri. Hadde ikke orket å jobbe fullt med 2 små. Slitsomt...

Skrevet

De to eldste(3 og straks 5) går 60% i barnehage, og har søkt plass til minstemann(1,5) også, men ikke fått ennå. Skal jo liksom studere litt, men er mye aleine med ungene - så inntil minstemann også får plass 1-3 dager i uka blir det dårlig med studering...

Skrevet

17mnd mellom mine. Snuppen er 2år og 3mnd, lillesøster er 10mnd. Min permisjon er ferdig denne mnd. Så får vi se hvordan det går...

Håpet er jo å kunne være hjemme med de til minsten er rundt 2år. Snuppen skal i bhg fra sommeren, forhåpentligvis 50% og da skal jeg heller begynne å studere litt=) Kommer litt ann på om jeg får noe støtte fra lpnekassen eller ikke.

Skrevet

Jeg har 17 mnd mellom barna mine.

Jeg begynte i jobb etter siste permisjonen da minste var 9 1/2 mnd og eldste var 2 år og 2 mnd. Da var pappaen hjemme i 6 uker (bhg trening med yngste siste uken).

Jeg jobber nå 80% og skal gjøre det frem til april. Da går jeg tilbake til full stilling igjen.

Skrevet

Er ikke så veldig tett mellom de to minste mine, men 21 mnd regnes vel for ganske tett?

Jeg begynte å jobbe fullt da storesøster var ganske nøyaktig 1 år, testet positivt en drøy måned etterpå. Så storesøster har gått i barnehagen hele tiden. Har permisjon med minste som er 9 mnd nå og skal være hjemme til august, da er hun ca 1,5 år. Tar ikke de andre ungene ut av barnehagen likevel, de har full plass, men har selvfølgelig lav terskel for fridager og har korte dager. I dag har f.eks 5 åringen fri mens 2 åringen er i barnehagen.

De er aktive og sosiale unger som er veldig glad i barnehagen begge to, og siden jeg ikke kjenner andre hjemmeværende mødre eller det er noen åpen barnehage i vår lille by har de det veldig greit i barnehagen. De er der stort sett fra ni til to-tre tiden, og den sosialiseringen og leken har de bare godt av.

Jeg skal gå ned i stilling og begynner jobbe 80% når minste er 1,5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...