♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Vi fikk vår prins fredag 20. november:-) Jeg ble satt igang torsdag morgen pga svangerskapsforgiftning. Fikk stikkpiller hver 4. time fram til kl. 19. Merket ikke noe til det. Jeg fikk avslappnings-akepunktur for å kanskje få sove litt. Bråvåknet med sterke magesmerter og vannavgang kl 2. Ble undersøkt av JM da, hadde bare 2 cm åpning. Hun mente det var mensmurringer, så jeg fikk en stikkpille for å sove. Tok en dusj og hadde konstante magesmerter, det føltes ihvertfall slik. Kl. 3:15 orket jeg ikke mer. Klarte ikke ligge, bare gå rundt og hvile i vinduskarmen når riene var på det verste. Da ringte jeg etter JM, og ble flyttet over til en fødestue for å prøve lystgassen. Ble undersøkt igjen kl. 3:30 og da var det allerede 8 cm åpning. Med "bare" lystgass som smertestillende kom Magnus til verden kl 7:13. Fødselen gikk så fint, takket være en god og støttende samboer og en helt fantastisk jordmor. Dette er en opplevelse jeg aldri vil glemme. Gled dere dere som ennå venter:-)
Hellobaby Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Ååå. får tårer i øynene... Gratulerer så mye :-) Jeg gleder meg sånn til det blir min tur! :-)
Gjest Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 ååå så heldig du er, å så heldig magnus er som har en slik flink mamma! masse gode tanker og lykke til!
Gjest lillemamsi Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Gratulerer med gutten din Ser du også er fra brumunddal foresten. Jeg venter en sønn de nærmeste dagene, termin i morgen Hørtes ut som en flott fødsel ! Lykke til videre !
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 Takk takk:-) Det var en veldig fin fødsel, det var ikke så "ille" som jeg hadde forestilt meg. Jeg fødte på Elverum. Hvor skal du føde lillemamsi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå