Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hehe, han er en artig type med litt for stor selvtillit, tror jeg. ;o)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 fantastisk artig type som ver hvordan han skal få PR fra media,og osm har en utrolig sjarm! og se som synes han er en oppblåst blære skjønner ikke den trønderske væremåten hans!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Han er definitivt ikke min type hverken utenpå eller inni. Hvis han kunne få av seg 'godkar'-holdningen ville jeg nok sett på han som mye mer sympatisk.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Han har stor underholdningsverdi - det er sikkert. Jeg digga "barneskirenn"-kommentaren hans :-)))... men, om jeg ville like å ha han som kamerat.. vel, det er en annen sak... Jeg er ikke sikkert på om han er verdens mest sympatiske person egentlig:-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Jeg syns han er ekkel og han gir meg gåsehud. Det er fordi stakkaren minner meg om min psykopateks som jeg (heldigvis) bare datet i 3 måneder. Han har det samme blikket i øyet og måte å snakke på.. beklageligvis blir jeg kvalm av helle fyren
♥Nemi♥ Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Liker godt Petter Northug! Synes væremåten hans er morsom, og tror nok han er sympatisk irl:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå