Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Dødsfallet skyldes vaksina, glad jeg ikke har vaksinert meg eller barna!
Cat.68 Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hvis man først skal si noe om dette, kan det jo være lurt å legge ved hele linken. http://www.aftonbladet.se/nyheter/svininfluensan/article6189112.ab
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jeg har ikke lest linken, men foreløpig er det større sjanse for å dø av influensaen enn av vaksinen..
<3mamma3> Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 nå er det alltid litt lurt å lese litt mer enn bare tabloidoverskriftene. Dette var en mann med nylig transplantert hjerte som da kroppen støtte pga vaksinen. Så dette er et unntak som er meget spesielt!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 gud bedre som jeg er lei av dette "svineinfluensavaksinen er rota til alt ondt!" tror du ikke med din sunne fornuft at det bestandig vil være noen som dør av vaksine?det er noe ALLE vet, det er ikke uvanlig at en promille av de som tar vaksiner (og dette gjelder allevaksiner) faktisk dør av det. du kan DØ av svineinfluensaen også,IKKE GLEM DET!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Ånei, og jeg som har tatt svinevaksina.. Jeg kommer til å dø og far kommer til å sitte igjen med en baby med en arm som er for kort, nesa nede på haka, munnen i panna, og tissefanten på ryggen!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Jeg skrev også et innlegg om dette i morges, og fikk så ørene flagret. Jeg har lav iq og er den dummeste på dib som i det hele tatt leste aftonbladet i morges. Så sånn er nå det.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Hehe, da erklærer jeg oss to for de dummeste på dib! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå