Mamma til*2 jenter* Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jenta mi på 14 mnd heter Charlotte Mille Vi venter mest sannsynlig en liten jente til..Har termin 17.April.2010 Noen som har noen ideer til oss?
*Idae123 Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Adele alice amalie¨ Aurora Cornelia Eugenia ( veeeeeldig gammelt navn, lite brukt, men når man tenker på "smaker" på navnet, så er det litt fint alikevel) marlene var i hvert fall noen forslag =) Lykke til...
maibaby2012 Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jentenavn synes jeg er lett, men det er mye verre med guttenavn! Her er noen forslag: Cornelia Filippa Helena Evita Danielle Marielle (med stum e) Emeline
♥Bubble♥ Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Tindra Isabella Iselin Emily Ilia (det skal babyen i magen min hete) Lykke til med navnevalget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå