Gå til innhold

Nå var det endelig min tur:-) :-)


♥ Vinterbarnet ♥

Anbefalte innlegg

Vi fikk vår prins fredag 20. november:-)

Jeg ble satt igang torsdag morgen pga svangerskapsforgiftning. Fikk stikkpiller hver 4. time fram til kl. 19. Merket ikke noe til det. Jeg fikk avslappnings-akepunktur for å kanskje få sove litt. Bråvåknet med sterke magesmerter og vannavgang kl 2. Ble undersøkt av JM da, hadde bare 2 cm åpning. Hun mente det var mensmurringer, så jeg fikk en stikkpille for å sove. Tok en dusj og hadde konstante magesmerter, det føltes ihvertfall slik. Kl. 3:15 orket jeg ikke mer. Klarte ikke ligge, bare gå rundt og hvile i vinduskarmen når riene var på det verste. Da ringte jeg etter JM, og ble flyttet over til en fødestue for å prøve lystgassen. Ble undersøkt igjen kl. 3:30 og da var det allerede 8 cm åpning. Med "bare" lystgass som smertestillende kom Magnus til verden kl 7:13. Fødselen gikk så fint, takket være en god og støttende samboer og en helt fantastisk jordmor. Dette er en opplevelse jeg aldri vil glemme. Gled dere dere som ennå venter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med lillegutt! Godt å høre at du hadde en fin fødsel. Kos dere videre sammen, det er ordentlig gøy å bli kjent med den lille. De har personlighet allerede fra starten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...