Piipii Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Og hva skal vi servere? Vi blir 4 voksene
Gjest irismor Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Klassikeren : Biff, bakt potet, soppstuing, brokkolie og peppersaus Lettvint : Reker, loff, majones og sitron Vågal : Kylling, sopp, brokkolie stekt i ovnen med blåmuggostsaus.
Rampongi Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Et slags tapasbord med feks: grissini med parma/serranoskinke snurra rundt oppskjærte tomater blandet med salt, pepper og en god olivenolje laks og eggerøre lefse med laks og philadelfia-ost pastasalat/gresk salat/annen salat lune grillspyd med kyllingbiter, ananas evn grønnsaker man liker og kjøp inn en god mangochutney ved siden av reker/krabbe eller hummer med loff ++ små kjøttboller og ris eller rett og slett lag en god stek i ovnen om du er god på det(jeg er ikke det nemlig: ))
Piipii Skrevet 26. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2009 Mmmm nå ble jeg sulten hehe. Gode forslag, takk takk:) Flere?
Piipii Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 Takk for tips. Er ikke så glad i stek, utenom lammestek da, så kanskje jeg skal lage det. Tapas er ikke min sterke side, veldig dumt for jeg elsker det:)
Gjest irismor Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Rampongi :-) Alle kan lage en god stek, du også :-) Hemligheten er nemlig gode råvarer, et godt steketermometer og langsteking. Legg steken i en langpanne, skjær opp gulrøtter og løk og legg rundt. Kjempegodt som tilbehør til middagen og sjyen er knall og lage saus av. Sett steketermometeret i steken og ha litt vann i langpanna og sett steken i ovnen. Sett gradene på 125 og stek i vei :-) Lag saus av sjyen og du har en knall middag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå