Gå til innhold

Betyr solidaritet ingen verdens ting for folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare meg, meg, meg hele tiden...

Jeg hører ikke til risikogruppa, derfor vaksinerer jeg meg ikke (hva med å forsøke å bremse epedemien, på verdensbasis?)

Alenemødre får penger, det er urettferdig at ikke jeg får det samme. mannen min er bortreist rett som det er!

Nå må vi jammen meg få asfaltert alle grusstiene her i landet før vi øser ut mer penger til unger i andre deler av verden.

osv osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kan gjøre alle til lags, skjønner du.

At noen velger bort en vaksine, betyr ikke at de ikke er solidariske mennesker. i det hele tatt.

Generalisering er farlige saker, HI.

Skrevet

HI

Jeg er sjokkert over at du kan mene dette.. det er virkelig ikke mulig

Skrevet

solidaritet er gått av moten

Skrevet

premie til deg HI

Vi får se hva dere sier hvis det blir mange bivirkninger, da kan dere sitte der da og kan si ædabæda ædabæda ædabæda.. lang nese

Skrevet

???? Hva mener du ikke er mulig?

HI

Skrevet

Kjære vene... Dette er den samme vaskinen de har brukt i mange år. Influensavaksinen justeres litt hvert år, etter hvordan influensaviruset ter seg. Men i all hovedsak det samme.

Skrevet

Signerer HI

Vi lever i et egoistisk samfunn hvor meg og mitt overskygger alt annet, og hvor man dømmer mennesker som ikke har de samme forutsetningene som en selv.

Mennesker som er kyniske og "tråkker over lik" for å fremme sine egne interesser blir beundret, mens hverdagsheltene som gir av det lille de har blir oversett.

Skrevet

Det er slett ikke den samme vaksinen som brukes hvert år, det er jo bare tull!

Skrevet

solidaritet!

tror ikke folk flest vet hva det betyr engang :(

Skrevet

Kjære Hi,

Vaksinerer du deg mot vanlig influensa også?

Skrevet

Så vi skal liksom bare følge saueflokken som så mange gjør.. Har faktisk mine egne meninger

Skrevet

Kjære 18.21, vanlig influensa er ikke så farlig for andre enn syke mennesker. Denne influensaen dreper friske/nesten friske mennesker.

Skrevet

Hvis du hadde fulgt med litt så hadde du vist at de som døde av sv.in har vært i risikogruppen uten og ha vist det.

Skrevet

Tihi, Hitler hatet jødene, skal vi være solidariske og hate dem vi også?

Skrevet

Kjære 18.42 (hi?)

Det er noe tullprat du kommer med!

Det finnes (til dels) friske mennesker som dør av influensa hvert år!

Er ikke livene deres like mye verdt? Ikke verdt å bruke deres SOLIDARITET på?

Tullprat!

..........................Sauer

Skrevet

Det finnes mange som tar selvmord, skal vi være solidariske og ta selvmord vi også?

Skrevet

HIs innlegg dreier seg ikke bare om svineinfluensa, om dere kan lese! Saken om vaksine er bare ett av flere eksempler hun drar frem for å vise at folk ikke ser lenger enn nesa rekker, og kun tenker på seg og sitt.

Og jeg er så enig med henne!!!! Først meg, så meg, så meg, så mine, og til slutt (om det er mer igjen) de andre.

Skrevet

Hvor mye går det egentlig an å vri og vende på folks utsagn? Mye kreative løsninger her...

Skrevet

Enig med HI her, dagens samfunn har blitt så utrolig egoistisk.. Og til dere som vrir og vender på alt her inne, det er noe som heter; Angrep er beste forsvar. Og det virker som dere praktiserer det for fullt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...