Maramara Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 men ser ikke ut til at d skjer no med første akkurat, må faktisk innrømme at jeg er litt skuffet selv om jeg vet at man må regne med å gå over som førstegangs fødende...men alikevel så har man jo et lite håp om å slippe overtid! Var hos lege i dag og hun ringte AHUS og bestilte overtidskontroll...10. desember?! d er jo to uker til....leeeeenge å vente syns jeg, eller er d vanlig å ikke få overtidskontroll før man er to uker over??
dykkedama Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 jeg har også termin i dag og ingen tegn til fødsel.Hodet har ikke engang festet seg... men jeg fikk time til stripping på ahus allerede til mandag.Vet ikke hva som er vanlig egentlig..
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Trudde alle sykehusene hadde kuttet ned til 10 dager som (nesten) resten av den vestlige verden?
lillebie på`n igjen Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 jeg va på ahus i går og da sa legen på poliklinikken at nå går man maks 11 dager før det settes igang????
lille frø, mor til to Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Det var litt lenge du må vente på overtidskontroll. 14 dager? Det er kommet nye bestemmelser leste jeg i Aftenposten, de har kortet ned til 11 dager. Jeg for min del skal på overtidskontroll 8 dager etter termin. Blir sikkert ikke satt i gang da, men det er en trygghet at de sjekker at alt er i orden.
Maramara Skrevet 26. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2009 Dykkedama:hodet var ikke festet hos meg heller.. Spurte du ang stripping på sykehuset eller var d legen din som foreslo d?? 2 uker er jo en evighet... kjenner jeg blir litt irritert! jaja, takk for svar damer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå