Gå til innhold

Termin i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men ser ikke ut til at d skjer no med første akkurat, må faktisk innrømme at jeg er litt skuffet selv om jeg vet at man må regne med å gå over som førstegangs fødende...men alikevel så har man jo et lite håp om å slippe overtid! Var hos lege i dag og hun ringte AHUS og bestilte overtidskontroll...10. desember?! d er jo to uker til....leeeeenge å vente syns jeg, eller er d vanlig å ikke få overtidskontroll før man er to uker over??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også termin i dag og ingen tegn til fødsel.Hodet har ikke engang festet seg... men jeg fikk time til stripping på ahus allerede til mandag.Vet ikke hva som er vanlig egentlig..

Skrevet

Trudde alle sykehusene hadde kuttet ned til 10 dager som (nesten) resten av den vestlige verden?

Skrevet

jeg va på ahus i går og da sa legen på poliklinikken at nå går man maks 11 dager før det settes igang????

Skrevet

Det var litt lenge du må vente på overtidskontroll. 14 dager?

Det er kommet nye bestemmelser leste jeg i Aftenposten, de har kortet ned til 11 dager.

Jeg for min del skal på overtidskontroll 8 dager etter termin.

Blir sikkert ikke satt i gang da, men det er en trygghet at de sjekker at alt er i orden.

Skrevet

Dykkedama:hodet var ikke festet hos meg heller.. Spurte du ang stripping på sykehuset eller var d legen din som foreslo d?? 2 uker er jo en evighet... kjenner jeg blir litt irritert! jaja, takk for svar damer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...