Gå til innhold

Julebakst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner dere med julebaksten jenter?:)

Kakene må jo holde seg gode gjennom hele julen også.

Jeg har bakt krumkaker og smultringer, de vet jeg holder seg lenge, men resten av julebakst aner jeg ikke holdbarhet på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene laget noe marsipan i går, men den skal gis bort. Så blir nok å lage mer senere, min mann syns den var god (som sier han ikke liker noe juleting)

Har planer om å lage kokosmakroner idag, får se om det skjer. Også skal siruppsnipper og pepperkaker lages i helga. En gammel grantante skal få fylt opp kakeboksene sine av dette, så vi må lage nå som vi har fri alle sammen.

Tror mamma lager peppernøtter og sjokoladeboller snart. sjokoladebollene kan fryses så de er det ikke noe problem med.

Utover det så holder det meste seg godt i over en mnd, og jeg syns kakene er best før jul. Må ha litt å kose oss med når vi vasker og pynter. Kokosmakronene vet jeg ikke hvor lenge holder seg, men pleier å måtte lage en posjon til før jul, siden han mannen min som ikke liker julekaker "ikke" spiser.

Skrevet

*dytt*

Skrevet

Når jeg har overskudd og lyst en dag :-) Antagelig omtrent midt i desember en gang, eller første halvdel. Pleier ikke å planlegge slike ting egentlig, tar det som det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...