ScaryMama Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Det må være noe av det verste jeg har smakt. Smaker som papp, usj! Skulle smake for første gang i dag fordi det har vært så mye snakk om det her inne. Tom 3 åringen syns det var vondt, og hun pleier ikke være kresen på kaker!
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Da må du ha smakt feil kaker. Ikke at jeg elsker dem, men de er gode i mindre mengder=) Pappa har de aldri smakt, da må de glemt å ha sukker i!
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Det er godt de ikke har smakt pappa, i og for seg.
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Hahaha, ja du skjønner at min pappa er så veldig søt!;p Men godt mulig han smaker vondt likevel, hva vet vel jeg. Tasteleif er en kjekk gutt;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 hvilken uhøfelighet av verste sort. man sier da ikke æsj til mat?
ScaryMama Skrevet 26. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2009 Kjøpt i butikken, med sukker i. Men smakte ingenting annet enn gammelt... Jo, det er MYE mat som er æsj, sånn er det bar;)
Kari K. med to søte små Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Helt enig me deg dark star. Skjønner ikke hysteriet rundt de hvite kakemennene. Jeg syns de smaker helt forferdelig. Forstår ikke at folk kan mene og syns at de er gode. Fysj!
Ugl@ Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 Hvite kakemenn smaker og har alltid smakt helt forferdelig. Har prøvd noen oppskrifter. Har prøvd en gang for barnas skyld her hjemme, en liten posjon, noe som var like greit siden ungene smakte en liten bit hver, resten av kakemennene ble kastet. Baker heller det som smaker og gir god julelukt i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå