Gå til innhold

Etter termin dato....


Trille me en liten en i magen

Anbefalte innlegg

mister man nesten helt trua på at babyen noen gang vil komme ut frivillig! Er bare stusselige 3 dager etter termin, men har fått en følelse av at fødselen aldri kommer til å starte på engenhånd.....

Andre som føler det samme??

 

Tålmodighet er en dyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to dager til termin og er også ganske lei... Alle sier vi må ha sex for å sette igang ting, men er ikke spesielt keen på tanken engang! Vært til modningsakupunktur og etter det kjente jeg en god del veer og mer kynnere. Tror jeg skal ta en tur til hvis det ikke skjer noe snart. Vil ikke gå ut i desember...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i mårra, og er andregangs.. Sist gang fikk jeg på min menstermin som var 6 dager før ultrlyd termin.. Denne gangen ble jeg ikke flytta en dag, så mens og ultrlydtermin er imårra.. Og jeg kjenner ingen tegn til fødsel, og tror aldri han der inne kommer på egenhånd.. Skal til JM på kontroll imårra, får se og høre hva hun sier :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11 dager på overtid og blir mer og mer sikker dag for dag at hun aldri kommer ut! Ser for meg en fremtid som evig gravid..

 

Nei men nå nærmer det seg for alle sammen uansett, så lykke til alle sammen uansett om det skjer nå eller aldri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har menstermin i dag, og UL-termin om 2 dager.. har gitt helt opp på at han skal komme. Har instilt meg på å bli satt igang rundt 12. desember. Føler ikke at noe er på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...